Kollaasikuulumisia + infoa

Joulukalenteri on vienyt ihan tajuttomasti aikaa muulta bloggaamiselta, joten mulla on nyt kuvia ja kuulumisia monen viikon takaa. En ole joulukalenterin ohella oikein innostunut postailemaan, mutta ihan hyvin olen kuitenkin ollut aikataulussa luukkujen kanssa. Huomenna vihdoinkin viimeinen luukku, ja sitten normaali postailu alkaa taas.

 ♥perjantain viettoa jiipeessä istuskellen yömyöhään parhaassa seurassa ♥rakettien tuijjottelua jiipeen kymmenvuotisjuhlassa ♥joulukalenterin suunnittelua ja kuvausta


 ♥lumisia maisemia kuvaamassa silloinko sitä lunta oli ♥gta v lanit murun kanssa ♥turhanpäiväistä kuvailua


 ♥muutama päivä Vaasassa, ja niihin kuului ylppärit, leffoja, paljon lunta ja pulkkamäkeä


♥itsenäisyyspäivän viettoa Vaasassa ♥lanitusta murun kanssa ♥pikkusiskon kuvailua


♥viikonloppu aimokkeenvaimokkeen kanssa ja siihen kuului paljon mässyä, twilightia ja liikaa tyhmiä kuvia

Sellaista on kuulunut mun aikaan joulukalenterikiireiden ohella. Ei mitään kovin ihmeellistä, mutta kertomisen arvoista kuitenkin. Jos nyt ei olisi tuota joulukalenteria ollut, niin varmasti olisin jokaisesta noista vääntäny pidemmänkin postauksen. Mutta tälläkertaa näin, ja toivottavasti tykkäsitte.

Tuun varmaankin ylihuomenna postailemaan teille videota aatosta, koska iski sellainen videofiilis. Mun blogi luultavasti muuttuu hieman, eikä tekstipainoitteisia postauksia tule ihan niin paljon, kuin ennen, mutta videoita sitäkin enemmän. Olen nyt saanut kunnolla tuosta vlogaamisesta kiinni, joten sekin vie paljon aikaa kirjoittamiselta. Tykkään kuitenkin kirjoittaa ja jakaa teille tänne kuvia, joten ihan kokonaan ei kirjoittaminenkaan jää pois. Saattaa tosin vähentyä, mutta videot korvaavat sitten tekstiä enemmän. Mua voi muuten seurailla myös youtubessa vlogauksen merkeissä, liittykää toki perheeseen painamalla 'Tilaa' !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!