JOULUKALENTERI LUUKKU 10


Heipsan! Tänään tavataan joulukalenterin kymmenennen luukun merkeissä. Tässä luukussa ajattelin kertoilla vähän hyviä lahjaideoita, en sitten tiedä mitä muut on mieltä, mutta mulle tälläiset lahjat ainakin kelpaisivat.


En oikeen tiedä, että miten alan kirjoittaa tätä postausta, tai no tiedän mutta en osaa rakentaa tätä sillein, että se ei olisi kovin kamalan sekava. No mutta yritetään, valittakaa sitten jos ette saa selvää.

Torkkupeitto

Musta ois ainakin mahtava lahjaidea vaikka juuri kaverille, ostaa ihanan lämmin, söpön värinen ja pehmeä torkkupeitto joululahjaksi. Sen sisään on sitten ihana kylminä ja pimeinä iltoina käpertyä katsomaan leffaa ja juomaan kuumaa kaakaota.

Hemmottelulahjakortti

Yksi ihana joululahja olisi myös ostaa lahjakortti johonkin hiertontaliikkeeseen, kosmetologille tai mihin vaan hemmottelupaikkaan. Mulle ainakin tuo hierontalahjakortti olisi taivas, koska oon aina niin jumissa, että hyvä kun eteenpäin pääsen.

Lahjakortteja

Näillä lahjakorteilla tarkoitan lähinnä vaatekauppoja, ei tarvitse edes olla mikään suuri summa, näistä peruskaupoista kun saa alle kahdellakympilläkin kivoja vaatteita. Voihan niitä lahjakortteja toki ostella melkein minne vaan, mistä kukakin sattuu nyt tykkäämään.

Itsetehdyt villasukat tai lapaset

Mun mielestä on ainakin hirmuihanaa, jos saan joltain omatekemät lapaset tai villasukat. En oikein tykkää edes kaupan villasukista, ei mulla muita villiksiä olekkaan kuin mummin tekemiä. Ja musta se ois ihan mahtava joululahja, koska ikinä ei voi olla liikaa villasukkia tai lapasia.

Suklaata ja teetä

Ooaa! Jouluna ihan varmasti suurinosa saa suklaata lahjaksi, ja musta se ainakin on kiva. Kunhan ei mennä liiallisuuksiin. Ihanan makuiset teet kuuluvat mun mielestä myös lahjapaketteihin, niitä on sitten ihana hörppiä illalla vilttiin käärityneenä jonkun leffan ääressä.

Vartalonhoitotuotteet

Jotain hyväntuoksuisia käsirasvoja, hajuvesiä ja shampoita on myös aina kiva saada lahjaksi. Mulla ainakin kuivuu aina talvella kädet ja saan joka välissä olla läträämässä rasvojen kanssa. Kivempaa siitäkin hommasta tekee sen, jos rasvat tuoksuu hyvältä.

Tässä nyt oli joitakin lahjaideoita, mitkä olisia ainakin mun mieleen. Mikään nuista lahjoista ei ole edes kovin kallista, ja sopii helposti jollekkin kaverillekkin ostettavaksi. Toivottavasti tykkäsitte tälläisesta postauksesta, loppuun on pakko tunkea vielä we♥itin kuvia.


1 kommentti:

  1. sinut on haastettu! haasteen löydät mun blogista :)!http://saraaann.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!