Jee haaste!

Nyt tulee muutamia haasteita, joita olen saanut mutta en ole koskaan jaksanut tai saanut aikaiseksi tehdä näitä, mutta tässäpä tulee.

Haaste 1 
  • Jokaisen haastetun täytyy kertoa 11 asiaa itsestään
  • Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
  • Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  • Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
  • Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
  •  Ei takaisin haastamista
11 asiaa itsestäni
  1. Värjäilen aika usein mun hiuksia
  2.  Mun lempibändi on Black Veil Brides
  3. Tykkään monista 'emobändeistä'
  4. Rakastan lautailua
  5. Tykkään talvesta tosi paljon
  6. Oon seurustellu kohta vuoden Jonen kanssa
  7. En hirveesti tykkää käydä kylällä
  8. 'Soitan' rumpuja
  9. En osaa laulaa
  10. Mulla on koira
  11. Mulla on maailman parhaat kaverit
Haastajan 11 kysymystä
  1. Elämäsi tärkein henkilö? - Äiti, mutta jos sitä ei oteta niin Jone♥
  2. Onko sinulla eläimiä? - Koita
  3. Lempieläin? - Koira tai hevonen
  4. Lempi vaatekauppa? - Öää.. varmaankin Lindex
  5. Käytätkö meikkiä? - Käytän
  6. Lempinimesi? - Jensujaau, Jenspa, Jensu ym
  7. Harrastukset? - Lautailu ja ratsastus
  8. Onko sinulla unelmia? Mitä? - Lentokoneesta hyppääminen
  9. Parhaat ystävät? - Aino, Tessa ja Inka
  10. Oletko hyvä koulussa? - En
  11. Mistä tulet iloiseksi? - Vaikka mistä
Mun kysymykset
  1. Mikä puhelin sulla on?
  2. Lempibändisi?
  3. Pidätkö joulusta?
  4. Minä vuonna olet syntynyt?
  5. Lempiruokasi?
  6. Harrastatko mitään?
  7. Pidätkö valokuvaamisesta?
  8. Milloin aloitit bloggaamisen?
  9. Pidätkö talvesta?
  10. Lempivaate?
  11. Lemmikkisi?
Mä en haasta ketään, mutta jokainen joka tahtoo tehköön. Mulle on heitetty tää haaste niin miljoonaan kertaan, että en jaksa nyt kiittää kaikkia ketkä tämän mulle ovat lähettäneet.



Haaste 2 

Kaisa on aloittanut tälläisen haasteen: "Halusin luoda uuden blogihaasteen, koska mun mielestä haasteet on parhaita. Mun haasteen taustalla on ajatus ja se ajatus liittyy tietynlaiseen sensuuriin niin facebookissa, instagramissa kuin missä tahansa, minne omasta naamasta kuvia ladataan. Otan itsestäni päivittäin kymmeniä naamakuvia ja lähettelen niitä mun kavereille ja niistä noin 1% on sellaisia, joissa näytän jollain tasolla ihmiseltä. Silti kuitenkin harvemmin lataan minnekään julkisesti kuvia, joissa väännän naaman solmuun ja silmät kieroon. Koska haluan kertoa blogissani elämästäni mahdollisimman realistisesti, vaikka en tietenkään kaikesta pysty enkä halua tänne kirjoittaa, on tänään se historiallinen päivä, kun lataan blogiini rumia naamakuvia! Toivottavasti jokainen meistä nyt ymmärtää, että kaikki me ollaan noloja tai sitten oon ainoa, mutta nää kuvat voi vaikka olla täällä kohottamassa sinun itsetuntoasi. ENJOY ;)"

Säännöt
  • Sinut on nyt haastettu, mitään ei ole tehtävissä
  • Etsi (tai ota) itsestäsi kuusi noloa naamakuvaa ja laita ne tähän
  • Kirjoita itsestäsi kolme satunnaista nolo tapaa, faktaa, sattumaa tms. En tee tätä nyt, näette myöhemmin miksi
  • Haasta vähintään kolme bloggaajaa, linkkaa tähän ja ilmoita heille haasteesta!

 Joo, taisin vähän innostua noiden kuvien kanssa. Mutta musta löytyy niin paljon noloja kuvia, että oksat pois. En jaksa erikseen haastaa ketään, joten haastan kaikki jotka lukevat tämän!



8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Siis ihanku mä oisin tän haasteen tehny !:) musta ei saa ikinä normi kuvia ku jos kaveri ottaa sitä kuvaa oon ensin perus mut sit pakko väännellä ja käännellä naamaa ! Tän teen jossai vaihees :) ps. Mut tunnetaa tääl naaman vääntelijänä, ikinä ei oo normi ilmettä missää xd ja mul on kuulema maailman "parhaimmat" ilmeet. Mutjoo t. Laauwa (koska kännykällä oon enkä jaksa kirjautuu sisää jnejne)

      Poista
  2. Hehe, oot aika kaunis noissa kuvissa :D

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! xDDD nauroin

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!