JOULUKALENTERI LUUKKU 8


Tänään, joulukalenterin kahdeksannessa luukussa esittelen joululahjatoiveeni. Osa niistä ei ole niin kovin tarpeellisia, mutta haluaisin kaikkia noita kuitenkin kovasti. Toivelistastani tuli taas kamalan kallis, mutta toivon kuitenkin saavani edes jotain noista.


1. Black Veil Bridesin kolme levyä, We stitch these wounds, Set the world on fire ja Wretched and Divine: Story Of The Wild Ones

Haluisin nää levyt ihan tosi paljon, koska niissä on parhaat versiot biiseistä ja enempää ei tarvitse varmaan edes selitellä.

2. Kielikoru

Oon halunnu kielikorun ihan pienestä saakka, ja haluan edelleekin. En kyllä usko, että tuun sitä saamaan, mutta aina voi toivoa.

3. 75-300mm objektiivi kameraan

Oon tätäkin halunnu jo aika pitkään, koska tolla 18-55mm putkella ei oikeasti saa mitään kivoja luontokuvia tai muutakaan.

4. Laskettelupuku

Mun laskettelutakki on jo niin kulunut, että pyhitin sen jo tallikäyttöön, joten uuden tarvitsen. Myös housut tulee tarpeeseen, koska aikasemmat on kohta polvista puhki ja muutenkin aika kulahtaneet.

5. GreenDay huppari

Pyysin tätä jo syksyllä, mutta en saanut koska hupparilla on kuitenkin hintaa jonkin verran. Yritämpäs nyt uudestaan, jos vaikka saisin sen.

6. Lumilauta

Mun oma lauta on aika huonossa kunnossa ja uusi lauta tulisi tosiaan tarpeeseen. Mun oma lauta on itseasiassa mulle vähän pitkä, joten lyhyempi olisi hakusessa. Ja mä ihan välttämättä haluun pinkin laudan, koska mulla on nyt musta ja se on ruma.

Muuta mä en oikeastaan toivokkaan, vaikka tiedänkin että tuun saamaan ylipaljon suklaata ja kaikkea muuta turhaa. No, nämä toiveet olivat nyt tässä, toivottavasti edes jotain näistä saan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!