JOULUKALENTERI LUUKKU 16


Kui siistiä, enää muutama päivä jouluaattoon! Mutta sitten tämän päivän joulukalenteriluukkun. Tässä luukussa kerron vähän tarkemmin musta ja Jonesta, enemmänkin Jonesta. Oon joskus jo tehnyt tän tapaisen postauksen, jossa kerroin Jonesta, mutta sillon yhessä oloa oli takana vasta muutama kuukausi. Nyt yhteistä matkaa on kertynyt jo 11 kuukautta, tammikuussa tulee vuosi♥

Mm.. mistähän mä aloittasin. No, aloitetaan vaikka siitä, että kun Jone tuli viimevuoden joulukuussa meijän kouluun, taisin melkein heti iskeä silmäni siihen. Ne älyttömän ihanat blondit hiukset, ja maailman söpöimmät vihreensiniset silmät. En todellakaan muista tarkalleen kaikkea, mutta tutustuttiin paremmin tammikuun alussa. Pyörittiin samoissa kaveriporukoissa ja koulussa hain itseäni koko ajan Jonen lähelle. Ei oikesti kunnolla etes tunnettu, mutta tultiin tosi hyvin toimeen ja juttu luisti lähes aina.



Tässä muutamia facebookin tsätti pätkiä, tää alla oleva tsätti on 04.01, eli seittemän päivää ennen ko me alettiin seurustella

Jone: ja toi sun koulukuvas on jotenki yylisöp :--3
Mä: mun silmät näyttää siinä mustilta :D
Jone: mut se on ylisöpö x3
Mä: :D kiitos
Jone: hihiiii arvaamitä katon :))
Mä: no kerrooo? :)
Jone: AMERICAN PIE 2
Mä: onko kivaa? :D
Jone: ei :) tuu tänne (;
Mä: millä mä sinne tuun? :D tuu hakee
Jone: ookoo :) soitan pukille et tulee poroil :)
Mä: :D
Jone: vai kelpaaks bätmän auto?
Mä: joo kelpaa :)
Jone: nohyvä tuuun... hmmmmm jossai vaihees
Mä: jooh :DD

Kuten ehkä huomaa, meijän jutut ei välttämättä ollu mitään ihan peruskeskusteluja. Juteltiin joka päivä, ja odotin aina että Jone tulee koneelle. Hankin mun kaverilta Jonen numeronkin, ja tekstattiinkin joka päivä. Laiteltiin toisillemme hyvätyöt ja miljoona sydäntä ja sen semmosta. Harmi, että mulla ei oo enään niitä viestejä tallessa, koska mun vanhaan puhelimeen mahtu noin sata viestiä vaan kerrallaan, ja meijän tekstailu määrillä se täyttyi vajaassa kahdessa päivässä. Alettiin kokoajan vain enemmän ja enemmän hengailla yhessä ja siitä se säätäminen sitten lähti. Kerrottiin toisillemme lähes päivittäin, kuinka ihania kumpikin on ja muuta ylisöpöä kakkaa..  Koulussa halailtiin ja roikuttiin toisissamme, halattiin aina kun toinen lähti vaikka pois kylältä tai jotain. Ja tsättien perusteella tyhmäkin jo tajusi, että meillä oli jotain.

Mä: kenestää tykkäät? enkai utele ;o
Jone: tykkään? siis millee?
Mä: nosiis sillee?
Jone: no sillee :33 oon tyhmä en tajuu ;p
Mä: hönö :) no sillee et voisit vaik olla sen kans?
Jone: sitä kutsutaa ihastumiseks :)
Mä: no iha vtu sama :D
Jone: tontakii kutsun sua pölöks ;)
Mä: ja sä oot hönö :)
Jone: ja nii se vastaus siihe... onha niiku yks et se on aika söps ja kiva ja nätti ja sillee ja.... no... oon vähä ihastunu :)
Mä: kuka se on? sori jos utelen :D
Jone: sellai pölö ;p
Mä: aijaa ;o tunnenkoha mä sen? mitäluulet
Jone: kyllä
Mä: kummajuttu :D
Jone: eiks ookki ;D



Pahoittelen sitä, että tästä postauksesta tulee kilometrin pituinen, ja tää on täynnä tsättejä. Mutta koska nyt kun aloin niitä lueskella, niin mun on pakko tunkea niitä tänne teidänkin nähtäväksi. Tämä tsätti on seittemäs tammikuuta, eli ihan muutama päivä ennenko mentii yhteen.

Jone: pölö<3
Mä: hönö<3 oot ihana
Jone: oonko :) ? 
Mä: oot :)
Jone: säki<3
Mä: :)<3

Sitten, yhestoista päivä tammikuuta. Oli perjantai, ja oltiin ihan normisti kylällä, niinku aika useesti perjantaisin. Jone lähti vähän mua ennen kotii, ja halattii tosi pitkää ennenko se lähti. Myöhemmin illala tekstattiin, ja oltiin jo aijemmin puhuttu, että voisko meistä tulla jotain. Molemmat oli sitä mieltä että joo, mutta päätettiin että edetään ihan hitaasti. Jotain siinä sitten puhuttiin, ja tuli puheeksi juuri tuo äskeinen. En oikein muista mitä tapahtui, mutta sitten Jone kysyi että onko mun mielestä miesten homma kysyä ja sanoin että ei. Sitte kysyi että miksei sitten tapahu mitään, niin tokasin siihen sen jälkeen vaan että entiiä ja no alatko sitte? ♥ Alettiinpas siis ylisöpösti ala-aste tyyliin, mutta eipä sillä tavalla taida mitään väliä olla?

Vietettiin ihan tajuttoman paljon aikaa yhessä. Lähes jokapäivällä mun kalenterissa lukee jotain Jonesta, joko olin sen kanssa kylillä, se meillä tai mä niillä. Ei oltu oikeastaan hetkeäkään toisistamme erossa, ja koulussakin kaikki välkät roikuttiin toisissamme. Muistan monia juttuja tammikuulta niin elävästi, että voisin kuvitella sen tapahtuneen eilen. Esimerkiksi meijän eka pusu. Joka tapahtu nuokun pihassa, kun mun piti lähteä Heinolaan. Nojasin Jonea vasten ihan hirmupitkään, enkä ois tahtonu lähteä siitä mihinkään. 



Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei Jonen kanssa ihan kunnolla edes tunnettu silloin, kun alettiin seurustella. Tai no tunnettiin, mutta ei sillei tosi hyvin. Jone jotenkin vaan sytytti mussa sen palon, jota kukaan muu ei ole vielä ikinä onnistunut sytyttämään. Jotenkin tuntui jo ihan alussa, että Jone on mulle se oikea. Nythän tässä on jo melkein vuosi yhessä oltu, ja riidoilta ei todellakaan ole vältytty. Mutta vielä me tässä ollaan, ja eikös sekin jo kerro jotain?

Ekoilla kerroilla, kun olin Jonella me katottiin aina leffoja. En oikein tiiä mistä se johtu, mutta katottiin joka kerta ainakin yksi leffa. Usein saatettiin katsoa kolmekin. Ja lähes aina katsottiin kauhuleffoja, koska molemmat niistä tykätään. Ja alkuaikoina ei osattu käydä nukkumaan toistemme seurassa. Kun sanottiin kolmen aikaan, että vois käydä nukkumaan, niin kappas kummaa oltiin vielä kuudelta hereillä. Ja niin kävi joka ikinen yö, mitä vietettiin yhessä. Muutaman kerran meni koko yö valvoessa, mutta eipä se menoa hidastanut.



Mun on kyllä nyt pakko pistää loppu tälle postaukselle, mutta näitä tulee viel monta osaa lisää. En millään saa kaikkea mahdutettua yhteen, joten pysykää kanavalla. Tämä ensimmäinen osa oli lähinnä tämmöinen kertomus, että miten meidän tarina alkoi. Hope u like!




4 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!