JOULUKALENTERI LUUKKU 14


Tässä luukussa kerron teille itsestäni faktoja tai muita asioita, joita ette välttämättä tienneet musta. Tämä on pyörinyt varmaan aika monen blogissa, mutta päätin nyt itsekkin tämän tehdä. Jotenkin suurinosa mun joulukalenteri luukuista on ollut aika kuvapainoitteisia, mutta yritän näitä pidempiä tekstiä sisältäviäkin postauksia tänne tunkea.

1. Vittuunnun tosi helposti. Oon oikeesti luonteeltani ihan täys tuuliviiri, ja se on isoin asia, mikä mua ärsyttää mun luonteessa. Saatat ärsyyntyä jopa siitäkin, että joku tulee ja tökkää mua kylkeen. Riippuu päivästä, mutta en vaan jotenkin voi sille mitään.

2. Vihaan hiljaisuutta. Mä tunnen oloni tosi typeräks aina hiljaisuudessa, enkä mä muutenkaan tykkää olla hiljaa. En tykkää yhtään, jos joku on mun seurassa koko ajan ihan turpakiinni, koska siitä tulee jotenkin sellainen olo, että on tehnyt jotain väärin yms.


3. Rakastan ajelemista. Musta yks ihan mahtava ajanviettotapa on lähteä kavereiden kanssa ajelemaan, autolla, mopolla tai ihan millä vaan. Autolla varsinkin, siellä on vaan niin kiva istua ja jauhaa paskaa parhaiden ihmisten kanssa. 

4. En osaa olla säästeliäs. Ainakun mulla on rahaa, tuhlaan sen ihan tajuttoman nopeesti, yleensä kaikkeen turhaan. Tääkään ei oo mikään hyvä luonteenpiirre, mutta sen takia en ikinä otakkaan mihinkään kovin paljoa rahaa. Osaan olla säästeliäs, jos mulla on joku tietty kohde mihin säästää.

5. Vihaan olla yksin. Musta yksin oleminen on tylsää, enkä haluaisi ikinä olla yksin. Ei sillä, että pelkäisin olla yksin, muttakun en ikinä keksi yksin mitään tekemistä, ja silloin roikun vain koneella.


6. En tykkää pitää mekkoja, enkä hameita. Musta juhlallisesti pukeutuminen on ihan kamalaa, ja meinasinkin kuolla Vaasassa, koska jouduin pitämään koko päivän mekkoa. En tykkää myöskään mistään normijuhlista, missä syödään kakkua ja juodaan kahvia. Musta sellaiset on älyttömän tylsiä.

7. Mulla on joku pakkomielle jakaa mielipiteitäni kaikesta julkisesti, ja usein tulee sitten sanottua vaikka mitä loukkaavaa. Mä en vain jotenkin osaa hävetä mitään mitä sanon, mutta on mulla silti omatunto, joka kyllä muistuttaa, jos oikeasti teen jotain väärin ja ihan huolella.


8. Oon oikeesti aika riippuvainen mun ympärillä olevista ihmisistä, varsinkin Jonesta. En tykkää yhtään olla viikkoa ilman Jonea, sillein että nähään pelkästään koulussa. Musta se menee tosi oudoks ja tuntuu, etten näkis sitä ainakaa kolmee vuoteen. Oon välillä myös tosi mustasukkanen, mutta nyt se vaihe on jo aikalailla mennyt ohitse.

9. Rakastan syömistä. Syön usein ihan vain sen takia, ettei mulla ole muuta tekemistä. Yritän kuitenkin liikkua ainakin sen verran, ettei se näkyisi mussa kovin kamalan paljoa. Mutta syöminen on parasta♥


10. Mulla on tasan yksi ystävä, jonka mä tunnen kuuluvan perheeseen. Se on mun hartolalaisista kavereista pitkäaikasin, ja mulle kuin sisko. Pystyn hänelle kertomaan ihan kaiken, ja jopa mun äiti pitää tätä tyttöä perheenjäsenenä. Jos sä nyt luet tätä, niin tunnistat kyllä ittesi tästä, oot ihana♥ Tottakai myös muut ystävät on mulle ihan tajuttoman tärkeitä, enkä voi elää ilman niitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!