JOULUKALENTERI LUUKKU 22


Heispun! Nyt vihdoinkin pääsen tekemään tämän postauksen, jota yritin jo maanantaina, mutta yritys kusi pahemman kerran. Joten nyt tämä pääsee siis joulukalenteri luukuksi. Pistin tuon alhaalla olevan videon lataamaan youtubeen, mutta kun kello oli jo ties mitä, ja video ladannut kaksitoista prosenttia kolmen tunnin latauksen jälkeen, niin ei oikein houkuttanut. Katkaisin sitten latauksen, ja yritin tiistaina uudestaan. Video oli ladannut melkein kaheksankymmentä prosenttia, niin netti katkesi ja siinä samalla lataus. Sitä vitutuksen määräää siinä vaiheessa. Laitoin sen sitten vielä uudestaan, mutta taas yritykseni katkaisi kello. Eilen laitoin sen lataamaan heti kotiin tultuani, ja illalla se olikin sitten valmis. Nyt mä viimeinkin olen kirjoittamassa teille tätä postausta.

Meillä oli siis maanantaina koulussa semmoinen bändiesitys, jossa oli sitten meidän musaryhmän yksi biisi, ja ysin bändikurssilaisilta viisi biisiä. Ensin meillä oli kaksi tuntia musaa, ekalla harjoiteltiin vielä biisiä ja tokalla roudattiin soittimet lavalle. Sen jälkeen lähettiin yläkoululle syömään ja tekemään kemian koe. Mulla ei tainnut mennä kovin kehuttavasti, mutta aina voi toivoa. Kokeen jälkeen mentiin takaisin alakoululle, koska me aloitettiin tämä 'konsertti'. Soitettiin ekana meijän biisi alakoululaisille, ja ysit veti niiden biisit. Sitten välkkä ja sen jälkeen sama rumba, mutta vain yläkoululaisille. Loput saatte katsoa videolta. Enjojojojojoooooy!

4 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten järkyttävä mä ooooon :DDD Mut kiva että laitoit tän, mä halusinki nähä miltä me näytettiin tuolla! :-)

    VastaaPoista
  2. moi oot hyvä soittaa rumpuja hyvä esitys oli hyvä ja oot nätti onko sun ikä14 vai 15 käytkö millää soitto tunneilla käytvai käytkö ollenkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä soitin sitte vaan ekassa biisissä(: Mutta kiitos kuitenki! Ja oon neljätoista ja en käy millään soittotunneilla

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!