JOULUKALENTERI LUUKKU 17


Tässä luukussa esittelen teille mun huoneen kuvina. Aluksi oli tarkotus tehä videolla, mutta päätin sitten tehdä kuvina. Videoita tulette kyllä saamaan sitten, kun viimeinen koe on ohi, aijon silloin kokeilla vlogaamista, ja jos se tuntuu hyvältä ja näin, aloitan sen kokonaan. Toivottavasti niin tapahtuu, koska musta se olis ainakin ihan tajuttoman kivaa. Taas mä karkasin aiheesta, elikkäs juu.


 Ovelta katsottuna mun huone näyttää suurinpiirtein tältä, ei kyllä todellakaan aina yhtä siistiltä :D Tätä postausta varten oikein siivosin huoneenkin, jotain hyötyä tästäskin siis


 Ovelta suoraan eteenpäin katsottuna on tuommoinen hylly, jota käytän pöytänä, niinkuin tuota toista samanlaista. Hyllyyn saa paljon tavaraa mahtumaan, mutta silti suurinosa lojuu aina tuossa päällä


 Ovelta vasemmalle katsottuna mulla on peili seinässä, sitten on vaatekaapit ja tuommoinen nurkkaus, johon tuppaa aina keräätnymään tavaraa. Naulakkokin mulla siinä on, mutta usein takkeja lojuu tuossa samaisessa nurkkauksessa lattialla


 Tuolta sotkunurkkauksesta katsottuna mun huone on tämän näköinen. Mulla on noitten hyllyjen välissä roskis ja tällä hetkellä tommoinen jouluvalojudu, jonka oon tehny ite joskus kässässä, tuolla hyllyn ja sängyn välissä on myös tuommoinen pelituoli, jolla kuuntelen aina musiikkia


 Pelituolilta katsottuna huone näyttää tältä, ja tuosta näkee hyvin tuon peilin. Eipä tästä kuvakulmasta mitään muuta ihmeellistä kerrottavaa taida olla


 Tässä nyt tuo ensimmäinen hylly, jonka päällä on tommoinen meikkipeili, jota en käytä ikinä. Myös valokuvat ja kynttilät on tuossa, laatikoista löytyy millon mitäkin turhaa, mutta yleisesti tiedän aina mitä laatikoissa on


 Toista hyllyä käytän tietokonepöytänä, ja tulla nurkassa on tuommoinen valkoinen hyllykkö, jossa on mun jotain koriste-esineitä ja hajuvesiä


 Valkosesta kulmahyllystä parempi kuva, tossa alhaalla on siis tuommoinen laatikkosysteemi, jossa on mun hajuvedet ja jotain muuta turhaa. Myös rasvat ja joku vitamiinipurkki sieltä löytyy. Kynttilöitä mu huoneessta löytyy melkein joka paikasta, kuten myös tästäkin. Keskellä on jotain koristejuduja ja sitten tuommoinen ylihieno kynttilä, jota en oo vieläkään raaskinu polttaa. Ylimpänä on sitten vielä jotain posliinijuttuja, sekä muutama kynttilä


 Ihana pehmeä parisänkyni, jossa yleensä päivisin tuo pehmolelukasa


 Sotkunurkka ja naulakko, joka kaatuu tasaisin aikavälein ylikuormituken vuoksi. Nurkassa taitaa tällähetkellä lojua laatikollinen jotain kenkiä, laatikon päällä vaatteitta ja pyyhe. Myös mun reppu asustaa tuommoisella söpöllä penkillä


 Parempi kuva tuosta meikkipeilistä, siinähän on tuommoinen laatikko, jonka olen änkenyt niin täyteen tavaraa, että aina avatessa sieltä tulee puolet ulos. Sekin toimii jonkinlaisena säilytysnaulakkona, siinä roikkuu yleensä milloin mitäkin, koruja, kukkasia ym.


 Muuten hyllynpäällinen koostuu mun ja Jonen kaverikuvasta, kynttilöistä, Pillin kuvasta ja Jonen piirrustuksesta. Myös joku tuommoinen pullo on sinne eksynyt, koska en ole viläkään saanut aikaseksi ettiä sille omaa paikkaa


 Tuolla hyllyseinällä on pari Jonen piirrustusta, ja sitten tommonen paperi missä vaan lukee Jone. Muutama valokuvakin seinällä on, ja sitten Black Veil Bridesin keikkalippu


 Toisella seinällä on kavereitten nimiä, koska mulla oli kerran tylsää


 Mun ihana pehmolelukasa, jossa on ihana makoilla


Viimesenä tää pelituoli ja johtohelvetti. Kuuntelen tolla penkillä ainoostaa musiikkia, koska siinä on jonkin verran bassoa. Johdot oon yrittäny piilottaa tonne taakse, mutta Jade käy aina repimässä ne näkyville sieltä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!