Can you tell from the look in our eyes?


En oikee tiiä mistä tulin postailemaan, mutta nyt alan taas palailemaan normaaliin postausrytmiin ja arkeen. Pian on uusvuos ja mulla on vielä vähän auki mitä teen. Viime uusivuosihan meni vaimokkeen kanssa chillaillessa, mutta tänä uutena vuotena taidan olla ihan oman kullan kanssa♥ Asiasta kahvikuppiin, en oo vieläkään oikein ehtiny kunnolla testailla tota mun uutta putkea, koska ulkona on ihan kamala sää kokoajan, ja jos on hyvä sää niin silloin on ihan pimeetä. Muutaman kuvan kävin tuossa pihassa räpsimässä, mutta eipä niistäkään mitään tullut, kun pikkulinnut ei suostunu poseeraamaan mulle söpösti. Alla olevat on mun suuri kuvasaldo uudella putkella.


Mun pitäs vissinki tänään tai huomenna lähteä käymään taas rakkauskaupungissa moiksimaan Jennyä ja muutenkin chillailemaan. Siitä onkin taas pitkä aika kun oon Lahdessa ollut ja mulla on jo sinne ikävä. Sieltä tulee sitten ehkä jotain tänne bloginkin puolelle, tai riippuu miten ehdin kuvailemaan. No mutta mä häviän nyt täältä höpöttelemästä kaikkea turhanpäivästä, pian tulee tän vuoden viimonen postaus!

2 kommenttia:

  1. Eiks saakki ihanii kuvii uudel putkel? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee ainaki ihanan sumee tausta ja muutenki toi on kiva vaikken hirveesti oo ehtiny testailemaa(:

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!