JOULUKALENTERI LUUKKU 7

Tänään aukeaa joulukalenterin seitsemäs luukku ja tässä luukussa saatte tietää mun tän hetkiset lemppari biisit. Mä kuuntelen nykyään jo paljon erilaista musiikkia, kun taas ehkä vuosi sitten mun musiikkimaku koostui pelkästään näistä 'emobändeistä'. Välillä mä mietin, että mitä mun päässä liikku sillon.

Mä kuuntelen musiikkia päivittäin, melkein kokoajan. Siitä on tullut mulle sellainen asia, minkä avulla sulkeudun pois tästä maailmasta ja elän jossain kuplassa, johon ei kuulu tän maailman äänet. Mulle on aivan turha yrittää puhua, jos mulla on kuulokkeet korvissa. En mä välttämättä edes tajua, vaikka mua yrittäis tökkiä tai heilutella kättä silmien edessä. Yksinkertaisesti musiikki on yksi parhaista asioista tässä maailmassa.

Kuitenkin, tässä olisi mun tän hetken kuunnelluimmat biisit.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!