JOULUKALENTERI LUUKKU 5

Tänään on joulukuun viides päivä ja tässä luukussa haluan kertoa, mitkä on ollut mun viime kuun suosikkeja. En oo tainnut koskaan tehdä tälläistä suosikkipostausta, mutta no kerta se on ensimmäinenkin.


Marraskuussa parasta on ollut Tessalta saatu aivan taivaallisen tuoksuinen hajuvesi, jota on tullut käytettyä ihan joka päivä. Mulla ei ole varmaan ikinä ollut yhtä ihanaa hajuvettä ja kaikenlisäksi tuo pullo on niin söpö, kun se on sydämen muotoinen. Toinen juttu, mitä marraskuussa oon käyttänyt paljon, on tuo Oriflamen käsirasva, jonka vasta vähän aikaa sitten löysin mun laatikoiden kätköistä. Mä oon oikeesti tosi huono käyttämään mitään rasvoja, vaikka mun kyllä pitäisi, koska mun kädet ja naama kuivuu tosi helposti. Tuo tuoksuu niin hyvältä, että sitä käyttää jo pelkästään siitäkin syystä.


Yhdeksi suosikiksi on myös noussut tämä eosin huulirasva, jota aluksi pidin yliarvostettuna massatuotteena. Mutta toi on oikeesti tosi hyvää rasvaa, eikä se häviäkkään niin helposti kokonsa vuoksi. Mä oon ihan hirvee huulirasva friikki ja oon tunkemassa rasvaa huuliin vähintään puolen tunnin välein. Tästä syystä mulla on tosi paljon huulirasvoja, mutta yleensä onnistun hävittämään kaikki viikon sisään.


Marraskuussa oon käyttänyt myös paljon tätä Herbinan kuivashampoota ja tää on oikeesti aivan mahtava keksintö. Kiireisenä aamuna on vaan niin helppo suihkuttaa tätä hiuksiin, ettei ne näytä niin likaisilta. Ja toi tuoksuu niin raikkaan vadelmaiselta, että tulee ihan kesä mieleen. Pakko myöntää, että välillä tungen tota ihan puhtaisiikiin hiuksiin ihan vain sen takia, että tolla saa muotoiltua hiukset hyvin.


Viimeaikoina oon käyttänyt tosi paljon tota mun pitempää putkea, vaikka yhdessä vaiheessa se jäi vaan kaapin päälle pölyttymään. Tolla saa niin kivoja kuvia, kun tausta sumenee niin paljon. Tätä oon käyttänyt myös paljon, kun oon ollut kuvailemassa jätkien keulimista.


 Yksi ehdoton suosikki on nää citymarketin parinkympin pitkävartiset kengät. Iskin heti silmäni noihin, kun etin uusia kenkiä, koska leopardikuvio. Noi on oikeesti tosi mukavat jalassa ja niissä on sisällä ohut karvavuori, niin ei palele jalat pakkasillakaan. Muuten ehkä parhaat kengät mitä mulla on ollut, mutta nuo ei kestä mitään. Ensimmäiset tollaset mulla meni viikon jälkeen pohjasta rikki, mutta kuukauden jälkeen luovutin ja kävin hakemassa cittarista uudet samanlaiset. Noi on vaan niin kivat, että oli pakko ostaa samanlaiset, vaikka ne meneekin helposti rikki. Ja pahoittelen kenkien likaisuutta kuvassa, en jaksanut pestä niitä.


Parasta on myös aamukahvi ja tupakka ulkona. Tää oli mulle ennen niin tavallista, mutta nykyään en ehdi koskaan aamulla keittää kahvia, vaan poltan tupakan kävellessä kouluun ja sitten äkkiä tunnille. Se on niin ihana tunne, kun viikonloppuisin ehtii aamulla keittää kahvit ja istuskella rauhassa pihalla ilman mitään kiirettä.


Marraskuussa oon myös ajellut detsillä tosi paljon, koska se lähtee pian talviunille ja onhan se myynnissäkin. Ja tosiaan mun ajokausihan loppui vähän yllättäen pienen liikenneonnetomuuden takia. Auto tuli kolmion takaa eteen, jarrutin ja yritin väistää, jonka seurauksena hienot lipat ja päksiin tikattavaksi. Sain polveen kuusi tikkiä ja muutaman viikon liikunta- ja ajokiellon.


Yksi parhaista jutuista on ollut RedDevil, joka on mahtava piristys tylsille ja väsyneillä päiville. Se on vaan niin helppo käydä hakemassa kaupasta tauon aikana, eikä se edes maistu energiajuomalta. Ei tämä kovin kallistakaan ole ja maistuu ihan hiilihapolliselta mehulta.

Mitä tykkäsitte tälläisestä postauksesta? Mitkä on ollut teidän suosikkeja viimeaikoina?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!