JOULUKALENTERI LUUKKU 10

Tänään joulukalenterista löytyy mun joululahjatoiveet, kahtena versiona. Ensimmäisessä versiossa on vähän enemmänkin tuollaiset 'sitten joskus' lahjat/hankinnat. Mutta aina on kiva toivoa, joskus sitä voi saadakkin jotain, mitä ei uskoisi.


GoProta oon halunnut jo vaikka kuinka pitkään, koska se ois tosi kätevä lautailussa, ajamisessa ja heppailussa. Sillä ois myös kätevä kuvata mydaytä pienen kokonsa vuoksi. Tulisi ainakin kovaan käyttöön, jos sattuisin tälläisen saamaan.

KTM EXC 125 on toivelistalla myös, koska oon tooodella pitkään himoinnut itelleni piikkistä kotaria. Ehkä mä ensin kuitenkin ostan jonku piikkusen halvemman pyörän, kun en oo pitkään aikaan taas metässä ajellut.

Scottin lasketteluhousut on tälläkin listalla, vaikka ne löytyy myös tuosta toisesta. Onhan nuokin hieman hinnakkaat, mutta mä tosiaan tarviin uudet lasketteluhousut, että nuo voisin ehkä jopa saadakkin.

Ajokamat mä tarvin kanssa, mutta nuo kuvassa näkyvät on myös varustettu aika mukavalla hinnalla. Ne vaan on niin kivannäköset, että kyllä mä joskus itelleni tuollaset vielä hankin.

Bätmän lippis löytyy myös tällä listalla, koska mä en tiedä mistä saisin hommattua oikean kokosen lippiksen itelleni. Aina löytyy vaan ihan liian isoja tai pieniä kokoja, mutta ei mulle sopivia. Bätmän lippis on jossain vaiheessa vielä pakko saada!

Shoein kypärän mä haluaisin myös, koska nää kypärät on ainoat, jotka istuu oikeesti kunnolla mun päähän ja nää on ulkonäöltään myös tosi kivoja. Tämäkin tosin hieman hinnakas, mutta mun on oikeestaan kohta pakko saada uusi kypärä, koska tuo vanha on aivan perseestä ja mulle vähän liian iso.

Noniin ja sitten seuraavaksi tämä lista, jotka aivan oikesti toivon/uskon saavani jouluna, koska listalla ei oikestaan ole mitään kovin kallista nuiden housujen lisäksi.


Scottin lasketteluhousuista selitinkin jo tuossa ylempänä, mutta tosiaan nämä tulisi tarpeeseen, koska entiset housut alkaa olla jo vähän huonossa hapessa. Ja toinen asia, mun vanhat housut ei sovi mun uuden takin kanssa, joten nää punaset ois aivan täydelliset.

Tunnelivenytykset mä haluisin, koska mä oon jollain mystisellä tavalla onnistunu hävittämään mun kaikkia 9&10mm tunnelit. Nämä kun ei kovin kalliita ole, niin kerralla voisi tilata enemmänkin,

Five Finger Death Punchin hupparin tahtoisin erittäin kovasti, koska kyseinen bändi lukeutuu mun top3 lemppareihin ja tää huppari on oikeesti aivan ihana.

Villasukkia ei voi koskaan saada liikaa ja oon itseasissa saanut niitä tässä pitkin vuotta, mutta kyllä ne silti on aina toivelistalla. Villasukat on parhautta!

Suklaa on myös yksi, jota varmaan jokainen saa jouluna kyllästymiseen asti, mutta se vaan kuuluu jouluun. Ja sitäpaitsi suklaa on hyvää, jos sitä ei syö liikaa. Pari levyä pukinkonttiin on aina hyvä idea.

Mikkihiiri Vanseja oon myös himoinnut vaikka kuinka pitkään ja nyt olisi täydellinen tilaisuus saada sellaiset, koska mun vanhat kengät alkaa vedellä vähän viimeisiään.

Tässä oli mun tän joulun toivelista ja mä ihan oikeasti jouduin miettimään, että mitä mä tosissaan tarvitsisin. Tai no, enhän mä oikeastaan tuostakaan tarvisi kuin nuo kengät ja housut, mutta eikös jouluna saa toivoa myös sellaisia juttuja, mitä haluaisi? Mä en itseasiassa edes tiedä. No mutta kuitenkin, tämän päivän joulukalenteri oli tässä. Huomenna aukeaa uusi luukku, pysykää mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!