JOULUKALENTERI LUUKKU 11

Joulukuun yhdestoista ja enään pari viikkoa jouluaattoon. Nää päivät vaan lipuu silmissä, ja kohta tääkin vuosi on jo ohi. Tänään kuitenkin joulukalenterista paljastuu winter tag, elikkä tuossa alla on mun vastauksia talveen liittyviin kysymyksiin. Tätä oli tosi kiva kirjottaa ja luultavasti ihan vaan siksi, että liittyy talveen.


 Tee VS kaakao VS kahvi
- Kahvi! Mä en pääse sängystä ylös ilman kahvia ja se on niin taivallisen hyvääkin. Varsinkin talvella, kun on kunnon pakkasaamu ja vielä pimeää, on ihanaa istua kahvilla ja tupakilla pihalla.

Polvisukat VS villasukat
- Villasukat, koska mun jalat paleltuu tosi herkästi ja yleensä aloitankin villasukka kauden jo elokuun lopulla. Pidän villasukkia oikeasti ihan joka päivä, paitsi joskus huhti- tai toukokuussa mun sukkakausi loppuu.

Hokkarit VS kaunoluistimet
- Hokkarit, jos mun on pakko luistella. Mä en pysty noiden vaivasenluiden takia luistelemaan oikeastaan yhtään, mutta joskus tykkäsin luistelusta tosi paljon. 

Lumiukkojen tekeminen VS lumienkeleiden tekeminen
- Lumienkeleiden tekeminen. Oon ehkä vähän pentu vielä, mutta lumihangessa makaaminen on ehkä parasta ikinä ja varsinkin hankeen hyppääminen selälleen. 

Joulutortut VS joulupiparit
 - Tähän on tosi vaikee vastata, koska molemmat on yhtä hyviä. Joulutorttuja tulee kuitenkin syötyä joulun aikaan enemmän, koska joulupipareita syön ympäri vuoden ja niistä on tavallaan kadonnut se hohto.

Pehmeä paketti VS kova paketti
- En oikeastaan tiedä, koska molemmat on aina kivoja. Pehmeistä paketeista tulee yleensä villasukkia, jotka on mulle yksi asia, jota ilman en voi elää. Kovista paketeista taas tulee yleensä kaikkea tarpeellista, mitä voi käyttää monta vuotta. En mä oikeasti osaa vastata tähän.

 
Paras talviurheilulaji?
- Ehdottomasti lautailu! Se on se asia, mille suurinpiirtein elän ja hengitän talvisin, enkä voisi kuvitella eläväni ilman rinteitä ja lautailua. Ja jos moottoriurheilu lasketaan urheiluksi, niin jääradoilla linttailu.

Paras tapa viettää talvista vapaapäivää? 
- Menemällä vaikka lautailemaan, jääradoille tai ihan vain hengailemalla pihalla. Kodalla on myös mukava istua ja grillailla, kun ulkona on kylmä.

Paras joululaulu?   
- En tykkää joululauluista, mutta jos on pakko valita joku, niin kai se sitten on Tonttu.

Paras jouluinen/talvinen elokuva? 
- Kaikki lasketteluleffat on mahtavia, mutta jos ihan nimeltä pitää sanoa, niin sitten Napapiirin pikajuna tai Joulutarina.

Paras jouluherkku?  
- Suklaa, en usko että tarvii selityksiä.

Parasta talvessa?  
- No tästä aiheesta oon kirjottanut varmaan tuhat ja yksi postausta, mutta sanotaan nyt vielä kerran. Lautailu, jääradat, lumi, pakkanen, pimeys ja yksinkertaisesti kaikki.   


Kerro jokin hyvä muisto liittyen jouluun!
- Mä en viime joulun jälkeen oo osannut löytää joulusta oikein mitään positiivista, enkä oo mitenkään kummemmin koskaan siitä tykännytkään, joten vähän vaikea repiä hyviä muistoja joulusta. 

Paras vaatekappaleesi talvella? 
- Varmaankin tuo mun musta laskettelutakki. Se on tosi kiva päällä ja on muuten myös lämmin. 

Parhaat talvikengät?  
- Mä en omista yksiäkään talvikenkiä, mutta noissa mun nykyisissä kengissä on ohut karvavuori, joten valitsen ne. 

Mainitse yksi joululahjatoiveesi tälle vuodelle! 
- Eilisessä postauksessa olikin mun joululahjatoiveita, mutta no eniten toivon saavani ne Scottin lasketteluhousut. 

Mikä on sun ehdoton must-have juttu talvella? 
- Villasukat ja lapaset. Niitä ilman en edes lähde pihalle, paitsi korkeintaan tupakille. 

Pidätkö glögistä?
 - Kyllähän sitä juo, mutta en ole koskaan ollut mikään fani. 

Pidätkö talvesta? Miksi / miksi et? 
- No tätä nyt ei oikeastaan tarvitse edes kysyä :D Tykkään todellakin, enkä ihan vähääkään.    
 

Tämän winter tag -haasteen bongasin ihanan Emman blogista, käykäähän lukemassa myös hänen versionsa tästä ja suosittelen muutenkin vilkaisemaan hänen blogiaan. Hyvää joulun odotusta♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!