JOULUKALENTERI LUUKKU 2

Tässä luukussa pääsette tutustumaan mun huoneeseen, vaikka oon sen tainnu muutaman kerran jo esitellä. Oon siinä välissä kuitenkin kerinny muuttamaan järjestystä jo monen monta kertaa, joten ehkä on jo korkea aika esitellä tämä uudestaan.


Tälläinen on näkymä ovelta mun huoneeseen.


Heti oven vasemmalla puolella mulla on naulakko ja sänky. Ja tosiaan vihaan mun seiniä yli kaiken, koska ne on vaaleenpunaset, niin oon yrittäny parhaani mukaan tunkea seinille kaikkea turhaa peittääkseni ne.


Sängyn päädyssä mulla on tommonen hyllykkö, johon oon piilottanu kaiken turhan paskan. Ja toi hylly on oikeesti aivan perseestä, koska pieniki hipasu siihen, niin se meinaa kaatua. 


Oven oikeella puolella mulla on tuommonen valkoinen hylly, johon oon keränny kaikennäköstä turhaa, kuten tölkkejä, koriste-esineitä, kynttilöitä ja valokuvia. Hyllyn vieressä on peili ja sitten tuo mun suurempaakin suurempi vaatekaappi. 


Tää kuva on tuosta sängyn yläpuolelta ja siis mullahan on tosiaan seinälle kerätty kaikennäkösiä muistoja. Löytyy leffalippuja, keikkalippuja, junalippuja, rannekkeita, valokuvia, laivakortteja ja piirrustuksia.


Tässä on lähempää kuvaa tuosta valkosesta hyllystä, johon on kerätty kaikennäköstä turhaa. 


Tää kuva on tuon sängyn päädyssä olevan hyllyn päältä ja siinä ei oikeestaan oo muutakun nuo kynttilät, mitä en koskaan polta ja pari pulloa. Ja niin, nuo saksanpaimenkoira koristeet, vähän niinkuin muistona Cheristä.

Tälläinen on mun huone tiivistettynä. Nyt mulla on ehkä kivoin järjestys, mitä koskaan on ollut. Ja oon saanut oikeestaan kaiken turhan tavaran hävitettyä, joten nyt täällä mahtuu paljon paremmin olemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!