JOULUKALENTERI LUUKKU 1

  
Nyt on taas aika aukaista tämän vuoden joulukalenterista ensimmäinen luukku, jonka takaa paljastuu sellaisia asioita, joita ette välttämättä vielä musta tietäneet. Eli toisinsanoen tässä luukussa kerron teille itsestäni joitain satunnaisia faktoja, jota ei vielä ole tässä blogissa tullut ilmi. Pitemmittä puheitta, faktojen pariin.

1. Tykkään tiskaamisesta ja asuntolassaki mä tiskaan yleensä myös kaikkien muitten tiskit. Kaikki pitää tätä hirveen outona, mutta ehkä se on parempi, että ees joku tykkää noinkin arkisesta asiasta.

2. Oon lyhyen ajan sisään rakastunu Sanniin ihan totaalisesti ja tää on outoa siitä syystä, että normaalisti kuuntelen vähän raskaampaa musiikkia. Kävin tosiaan marraskuussa myös hänen keikallaan. Sanni vaan on niin rakkaus♥


3. Hampaita harjatessa mun on pakko tuijottaa itteäni peilistä silmiin, en tosiaan tiiä mistä tää tapa on tullu ja se on musta ittestänikin todella häiritsevää.

4. Tykkään dipata ranskalaisia pehmikseen ja tälleen sanottuna se kuulostaa oudolta, mutta se on oikeesti niiiin taivaallisen makusta.


5. Aina, jos mä juon tölkistä jotain, niin mä käännän sen klipsin siitä vasemmalle. Tää tapa on tullu varmaankin siitä, että jos on porukalla jossain istumassa iltaa, niin tunnistaa oman juoman.

6. En malta melkein koskaan kuunnella yhtä biisiä loppuun asti, vaan kuuntelen hetken jotain ja vaihdan biisiä kokoajan. Kaikilla menee aina hermo tähän mun ärsyttävään tapaan, mutta en mä vaan voi sille mitään.


7. Hiuksia kuivatessa käännän aina pään alaspäin. Silleen on paljon helpompi kuivata hiukset ja tuntuu että ne kuivuu niin paljon nopeammin, en sitte tiiä kuvittelenko vai onko oikeasti niin.

8. Oon tosi monen mielestä tosi poikamainen, koska en tykkää mekoista tai muista tyttömäisista jutuista. Enemmän mua kiinnostaa autojen ja mopojen laitto, jätkien kanssa pelaaminen yms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!