JOULUKALENTERI LUUKKU 4

Näin joulukuun neljäntenä päivänä saatte lukea mun tulevaisuuden haaveista. Mä ihan oikeesti jouduin miettimään tätä kirjoittaessa, että mitä mä ihan tosissaan tulevaisuudelta haluaisin. Sain jotain ainakin kirjoitettua, mutta tää oli oikeesti yksi haastavimmista postauksista, joita oon kirjoittanu.


Ihan näin aluksi ja lyhyellä tähtäimellä kerrottuna, mä valmistun autoasentajaksi toukokuussa vuonna 2018, jos mä pääsen koulun läpi. Sitä ennen mulla olisi suunnitelmissa muuttaa Jämsään omaan asuntoon, ehkä jo ensvuonna. Sitten kun mulla on rahaa, mä haluaisin itelleni saksanpaimenkoira vauvan ja ehkä joskus myöhemmin sen seuraksi japaninakitan. Toisaalta kaksi koiraa ois mulle yksinään hoidettavaksi ehkä vähän liikaa. Kissankin mä tahtoisin, joko maine coonin tai ragdollin pennun.

Haluaisin asua jossain kivassa rivitalossa, mielellään päätykämpässä, johon koiran vois päästää myös takapihalle juoksentelemaan. Haluisin myös, että se kämppä ei ois aivan keskustassa, vaan pikkusen sivummassa. Toisaalta ois kiva, jos ois jostain Himoksen läheltä kämppä, mutta sieltä on niin pitkä matka keskustaan. Vaikka senkin välin pääsisi kätevästi liikkumaan autolla, kun ei tässä enään hirveän kauaa enään ole siihenkään, että mä täytän kaheksantoista.


Joskus mä haluaisin lähteä Amsterdamiin opiskelemaan vielä baarimikoksi, mutta vähän luulen että tätä ei tule koskaan tapahtumaan. Ja jos en sinne asti lähde, niin voisin ainakin Suomessa opiskella baarimikoksi. Alunperinhän musta piti tulla tarjoilija/baarimikko, mutta sitten se ei oikeastaan enään niin paljoa kiinnostanut. Mun mielestä oli fiksumpaa tulla ensin autoalalle, ja sitten jos vielä kiinnostaa, niin aikuisena voin opiskella vielä baarimikoksi.

Vaikka en Amsterdamiin menisikään opiskelemaan, haluan kuitenin joskus käydä sielä. Mä en tiedä miksi, mutta tuo Amsterdam on ollut mulle tosi pitkään semmoinen pakkomielle, jonne on välttämättä joskus päästävä, enkä edes tiedä miksi. Toinen mihin on pakko joskus mennä, on Tomorrowland. Siitä oon haaveillut tosi pitkään, vaikka en sellaista musiikkia hirveästi kuuntelekkaan. Haluan sinne vain sen tapahtuman vuoksi, en niinkään niiden esiintyjien takia.


Pitemmällä tähtäimellä tulevaisuutta miettiessä, haluaisin joskus muuttaa omakotitaloon perheen kanssa, eli koiran ja miehen. Ehkä mä joskus tuun yhden lapsenkin saamaan, mutta en tosiaan vielä piitkään pitkään aikaan. En tiiä onko kukaan sitä tiennyt tai oonko täällä blogissa maininnut, että en tykkää lapsista yhtään. Haluaisin asua valkosessa omakotitalossa, jossa ois iso piha koiralle tai luultavasti koirille, koska mä niin otan sen japaninakitan sitten, kun en asu enään yksinään.

Ensimmäiseksi autoksi mä haluaisin Audi80, mutta myöhemmin joku Audi A4 tai Subaru Impreza ois aika maukas. Toisaalta oon kyllä pitkään halunnut myös Nissan Skylinen, mutta se nyt ois käyttöautona vähän turhan hazardi. Kuitenkin, Audityty on aina Audityty, joten ehkä mä pitäydyn noissa neljässä rinkulassa.


Tässä nyt oli jonkinverran mun tulevaisuuden haaveita, jotka oikeastaan ei ole kovin suuria. Tai nää oli ehkä pikemminkin tulevaisuuden suunnitelmia. Kuitenkin, kertokaa mitä tykkäsitte tälläisestä vähän erilaisemmasta postauksesta, mitä tässä blogissa yleisesti on nähnty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!