♥ VUOSI ♥

Niin ne kuukaudet vaan vierähti ja meillä tuli Jonen kanssa vuosi täyteen lauantaina eli 11.1-14. 


Tähän vuoteen on mahtunu älyttömän paljon kaikkea, kuten riitoja, väärinkäsityksiä ja mielenpahoittamisia. Nuo kaikki kuitenkin väistyvät sivuun kun aletaan luettelemaan kaikkia hyviä ja ihania hetkiä, joita tähän meidän yhteiseen vuoteen on mahtunut enemmän kuin voi sanoin kuvailla. Tämä tosiaankin on ollut elämäni paras vuosi, ja seuraavasta vuodesta on tultava ainakin yhtä ihana.

Jone on mulle rakkainta maailmassa ja se on omalla tavallaan myös mun paraskaveri, vaikka myöskin samalla poikaystävä. Voin kertoa Jonelle ihan mitä vaan, ja niin se mun mielestä kuuluu mennäkkin. Ei suhde vaan voi toimia, jos ei ole sitä luottoa, että voi kertoa kaikesta, ei se vaan toimi.

Rakastan tota ihmistä oikeesti niin paljon, etten voi mitenkään sitä näyttää, en sanoilla enkä teoilla.


Nyt kuitenkin siihen, mitä mä lupasin tässä postauksessa kertoa, eli miten me vietettiin tätä meidän vuosipäivää.

Jone ei aikasemmin suostunu kertomaan mulle mitään, mutta tiistaina se sitten paljasti mulle, että me mennään Helsinkiin. Menin sitten perjantaina Jonelle yöksi ja lauantaina lähettiin yhden jälkeen linkalla Helsinkiin. Se matka on aina yhtä perseestä istua linkassa kolme tuntia putkeen pääsemättä välillä kävelemään. No mataka meni kuitenkin musiikkia kuunnellessa, koska inhoan missä tahansa liikkuvassa ajoneuvossa nukkumista.

Oltiin kai joskus neljän jälkeen Helsingissä ja Jonen siskot tuli meitä vastaan, koska oltiin sinne menossa. Käytiin ensin kaupassa ja sitten mentiin Jonen siskoille. Jonkun aikaa oltiin siellä vaan möllimässä, ennenkuin lähdettiin syömään. Alkuperäinen tarkotus oli, että mennään Lemon Grassiin syömään, mutta siellä oli niin hullut jonot, että päädyttiin sitten Rossoon. Sielläkin oli kyllä paljon porukkaa, mutta hyvin me sinne sekaan mahduttiin.

Tilattiin sitten ruuat ja mä otin broileripastan, koska se kuulosti ihan älyttömän hyvältä ja sitä se kyllä olikin. Jone otti lihapullapastan, ja sekin näytti tosi hyvältä mutta kana vie. Annos ei näyttäny kovin isolta, mutta sitä se kyllä oli, koska syötyäni tuntui, että olisin voinut vieriä sieltä ravintolasta pois. Jone oli kokoajan ihan yltiösiirappinen ja sanoinki sille, että lopeta jo ko tuo ei sovi sulle. Okei, kyllä mäkin vähän innostuin söpöilemään, mutta tosi vähäiseksi sekin kyllä jäi.

Ainiin, ennekö saatiin meijän ruuat niin Jone kysyi multa jotain, että mitä mieltä mä oon tästä meijän jutusta tai jotain sen suuntasta, mutta se alotti sen jotenki tosi pelottavasti, silleein ''Jenna.. mä haluun kysyy sulta yhtä juttua..'' Ai saatana että mä säikähin :D Mutta onneks se olikin vaan tommonen pikkujuttu, minkä se kysy. 


Kun oltiin syöty, lähdettiin kävelemään takaisin Jonen siskoille ja meillä oli aluksi hieman pohtimista siinä, että minnepäin lähdetään, että päästään takaisin. Löydettiin kuitenkin sitten oikea reitti ja päästiin takaisin sisälle lämpöiseen, ulkona oli silloin jo varmaan yli kymmenen astetta pakkasta.

Jonen siskot oli ostanu meille skumppapullon, ja juotiin se sitten siinä yhessä. Se oli tosi hyvää, mutta haisi ihan oksennukselta, tai ainakin mun nenään. Loppuilta lauleskeltiin karaokeversiona biisejä, katottiin muumeja sekä kaikkia hauskoja videoita, sekä syötiin sipsejä. Meijän tarkotus oli valvoa tosi pitkään, mutta mua ja Jonea alko väsyttää niin paljon, että päädyttiin joskus kahen jälkeen jo nukkumaan.

Aamu meni vähän pitkäksi myös ja herättiin joskus kahentoista jälkeen ja vaan makoiltiin siinä sängyssä. Ei puhuttu mitään, vaan makoiltiin ja hymyiltiin. Se oli omalla tavallaan jotenkin siistiä, koska niin ei oo ikinä tapahtunu. Noustiin sitten ylös ja lähdettiin käymään kaupassa ostamassa mehua. Tehtiin Jonen kanssa yhessä aamupalaa sen siskoille ja meille itellemme. Oli muuten tosi hyviä kananmunasämpylöitä, nam! Ei hirveästi muuta ehditty tekemään, kun meijän piti jo lähteä linkalle, koska haluttiin olla kuitenkin ihmisten aikaan täällä käpykylässä. Mentiin metrolla Kamppiin ja siinä sitten sanottiin heipat ja annettiin halit Jonen siskoille ja hypättiin linkkaan.

Tää meijän vuosipäivä tuskin kenenkään mielestä oli kovin 'romanttinen' tai söpö, mutta mulle se merkkas niin paljon ja se oli täydellinen just näin. Kiitos kulta, mä rakastan sua♥ Tiiän että luet tätä kumminki! Tää oli paras päivä mun elämässä pitkään aikaan, oot ihanin♥

5 kommenttia:

  1. Tää oli hyvä näin vaik pari huokausta tuliki koska ällösiirappisuuuuus ei ole mun juttu :DDD
    Mut onnee teille :):) <3

    VastaaPoista
  2. Onnee vielä ja oli ihanaa lukee tätä postausta, kuulosti kivalta reissulta :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!