There is a heaven let's keep it a secret


Jaa mitenni rakastan ottaa kuvia Inkan puhelimella? Etukamerat vaan on niin kivoja ja mua ärsyttää ko mun omassa puhelimessa ei sellasta oo. Ja mua ärsyttää muutenkin koko puhelin, koska lumiat on ihan perseestä. Yritänkin nyt kerätä rahaa ja ostaa sitten joskus sadantuhannen vuoden päästä iphonen, vaikka oon edelleenkin sitä mieltä, että ne kapistukset on yliarvostettuja. Niissä on tosin kiva käyttöjärjestelmä mutta ei mitään muuta. Mulla olis kamerassa vaikka kuinka paljon käyttämättömiä kuvia, mutta mua ei nyt innosta postailla niitä tänne. Heittelin nyt vaan nuo retricakuvat tuohon, koska musta ne on kivoja. Huomenna meen Aapolle yöks ja lauantaina mennää sitten purnuun, koska se aukee vihdoinki! Mun on tottakai pakko raahata sinne kamera mukaan ja ottaa paljon kuvia ja videota, ne näätte sitten joskus kun selviän sieltä taikalandiasta kotiin.

Kauniita unia ihanaiset♥

2 kommenttia:

  1. ota paljon kuvii, ku haluun samaistuu siihe fiiliksee... hitto ku mieki oisisin halunnu lähtee sinne! en välttis laskettelee mut istuskelee sinne kahvilaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin mä muutaman :D En jaksanu heiluu oikee kameran kaa ku en oo melkei vuotee päässy laskee ni otin kaiken ilon irti! Seuraaval kerral kyllä tulee(:

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!