No chances for goodbyes


Mulla ja Cerillä on pikkuvähän kieroutunut käsitys pussailusta. Tai sitten toi koira on vaan pimee, niinko voisin päätellä noista ylemmistä kuvista. No, ehkä se on omistajaansa tullut :3 

Mun kuvasaldo viimepäiviltä on jotain todella kuivaa, nimittäin nuo kuvat on viikonlopulta ja senjälkeen en ole kuvia ottanut. No, ehkä asia korjaantuu huomenna. Mulla ei oikeastaan ole mitään kerrottavaa, halusin vaan tulla jakamaan nuo urpot kuvat teille. Mulle kuulu hyvää, vaikka keskiviikko onkin ihan täyspaska päivä, ainakin tää keskiviikko. Kirjotellen varmaankin huomenna kolmannen osan siihen musta ja Jonesta kertovaan postaussarjaan, ja viikonloppuna tai alkuviikosta ilmestyy postaus, miten vietettiin meidän vuosipäivää. Mulle ei kerrota mitään, joten en vielä tiedä mitään viikonlopusta. No, eiköhän se viimeistään silloin mulle selviä, mutta nyt heipat teille pupuset!

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!