No, you'll never be alone




Kuluneen viikon aikana ei oikeasti ole tapahtunut taas vaihteeksi yhtään mitään, eikä mulla sen takia ole mitään kerrottavaa. Oon vaan mölliny himassa kun kaikki on jossain ja pariin kertaan käyny Jonella. Tylsä viikko siis takana, perjantaina tosin menin Lahteen Jonen kanssa yöksi, katottiin illalla Nälkäpeli ja semmoista. Oon senkin leffan nähnyt nyt kolmek kertaa, mutta hyvä se on silti. Eilen, eli lauantaina tultiin bussilla pois Lahesta ja menin Jonelle yöksi. Siinähän se ilta taas meni ja tänään tulin pois aamupäivällä. Nyt oon vaan istunu koneella ja väsäilin Iirikselle bannerin. Kohta voisin lähteä käymään kylillä jos joku lähtis seuraks. En jaksa koko ajan olla sisällä tuhannen seinän sisällä huudattaen koneelta musiikkia. Viimevuonna näitä päiviä oli niiiin harvassa, että osasin niistä nauttiakkin. Nyt oon jo kyllästyny, koska mitään muuta mä en teekkään. Mutta, ehdotelkaas kaikenlaisia erikoispostausideoita, toteutan melkein mitä vaan. Heipsun ♥ !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!