Ei kipuu, ei hyötyy


Hyrr. Talvi tosiaan tekee tuloaan, ja ulos lähtiessä on pakko vetää toppatakki päälle. Lapaset, kaulahuivi ja pipokaan eivät ole pahitteeksi, niin kylmä tuolla jo on. Mutta asiasta kukkaruukkuun, mä joudun nyt jonkun aikaa käyttämään tommosta vammasta samsungin puhelinta, koska mun lumia lähti huoltoon. Siitä hajos kajari, joten en voinut puhua puhelimessa kunnolla. Toivottavasti tulee nopeasti takaisin, en tykkää yhtään tosta samsungista. Mä en tajuu miten mun huoneessa voi olla näin kylmä? Mulla on sormet kohmeessa, ja jouduin laittaa hupparin päälle. Okei, ehkä toi monta kuukautta pois päältä ollut patteri on jotenkin osallisena asiaan, kävin äsken laittamassa sen takaisin päälle. Hypimpäs mä taas aiheesta toiseen paljon, no ei se varmaankaan haittaa.

Mulla on ollut koulussa muutamat kokeet, enkä ole kovin tyytyväinen mihinkään niistä. En numeroita näin suoralta kädeltä muista, koska kaikki kokeet on mulla koulussa kaapissa. Mutta enkusta taisi tulla jotain seiskan pintaan, äikästä taisi tulla vitonen ja matikasta myös. Mä en oikeesti tajuu miten onnistun saamaan noin huonoja numeroita, vaikka lukisinkin. Kasiluokka on ihan tajuttoman vaikeeta, enkä meinaa oppia mitään. Ainankin musta tuntuu siltä. Tänään ensimmäistä kertaa edes tajusin jotain matikantunnilla, ja se oli oikeesti aika hienoa! Nyt mulla ei ole mitään tekemistä, muuta kuin taas istua koneella. Ehkä mä kohta lähden jonnekkin, jos seuraa saan. Ja jos en jäädy pystyyn ennen sitä, heipsun! Ja postausehdotukset ovat edelleenkin tervetulleita (:

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!