And I don't give a fuck anyway


Oompas mä ollu tylsä bloggaaja viimeaikoina. Mulla ei oo ikinä mitään asiaa, kuvia vielä vähemmän. Ja jos on, niin kerron parilla sanalla mitä tapahtui ja näin. No mutta, yritän saada asioihin nyt muutosta. Mulla on hirvee into koko ajan bloggailla, mutta nyt ei oikeasti ole tapahtunut mitään sen arvoista, mistä kirjoittaa. Paitsi tietty nuo markkinat, mutta ei siitäkään postauksesta kovin pitkä tullut. Nyt löydän itteni postailemasta teille taas vaihteeksi We♥itin kuvia, koska muutakaan en keksinyt. Oon nyt muutaman päivän huudattanu Green Daytä niin kovalla, että naapureiltakin tulee varmaan kohta korvista ulos, mutta se on niin ihana♥ Nyt on sunnuntaista saakka ollut aika paska fiilis, mutta kyllä tää tästa on nousemaan päin. Aika parantaa haavat ja kultaa muistot, onneksi. Mulla on Pilliä hirmunen ikävä, mutta ei se itku siihen auta, vaikka tekisikin mieli vain sulkeutua omaan huoneeseen, kuunnella kuulokkeilla täysillä Wake me upia ja itkeä silmät päästä selaillen Pillin kuvia. Mulla on ihania ystäviä, jotka jaksaa tukea mua, joten kiitos siitä♥ Oho, alan taas tunkea noita sydämiä joka paikkaan, mutta se nyt on ihan aiheellista tässä vaiheessa. No mutta, koittakaas nyt heitellä mulle mitä vain postausideoita ja kertokaa mistä aiheesta haluaisitte mielipidepostauksen?

Ainiin, 40 lukijaa kasassa! Ihan mahtavaa♥

4 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!