No happy ending


Miks mulla soi päässä vaan tuo yks biisi? Oon soittanu sitä nyt ihan uuber kauan, mut se on vaan niin ihana♥  Mulla on hirveesti intoa kirjoitella teille kaikkea, mutta ei mulla oikeesti oo mitään asiaa. Voisin sen mielipidepostauksen kirjoitella vaikka huomenna, tai ehkä jo tänään jos ehdin vielä. Kysymyspostaus taitaa nyt jäädä toteuttamatta, koska kysymyksiä ei tullut tarpeeksi. Ehkä mä sen joskus saan tehtyä, jos saan vain kysymyksiä. Multa voi myös kysellä askissa, mun profiiliin pääsee suoraan tuosta sivusta, taikka sitten tästä! Ja kohta neljäkymmentä lukijaa kasassa, minkälaista erikoispostausta haluaisitte? Saa heitellä mitä vaan ehdotuksia, katsotaan sitten mitä teen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!