Maybe there's a reason


Musta on tainnut tulla kunnon Lahtihengari, koska olin taas Lahdessa. Mä olin sielä viime viikonloppunakin ja olin myös markkinoita edeltävänä viikonloppuna. Se on vaan kiva paikka ja mun mielipide Lahteen muuttamisesta vahvistuu entisestään. Oli mukava perjantai ilta, vaikka vettä satoikin melkein kokoajan. Kamera ei tulltu mukaan, mutta ehkä ensi kerralla. Joko alatte muuten kyllästyä näihin syksykuviin? Niitä on vaan kiva ottaa, varsinkin jos sattuu joko satamaan samaan aikaan tai vastaavasti paistamaan aurinko. Tänään on ollut harvinaisen tylsä päivä, heräsin yheksältä ja oon ollu koko päivän sisällä koneella. Ulkona on satanut koko päivän kaatamalla vettä, ei ole hirveästi innostanut mennä ulos hyppimmään. Enkä mä keksinyt ketään kuka mun kanssa lähtisi. Ehkä mä sitten huomenna menen johonkin, mua alkaa särkemään jo päätäkin, kun oon vaan roikkunu koneella. Mutta, laitelkaa vieläkin postausehdotuksia! Niitä kaivataan paaaljon (: Heippa!

2 kommenttia:

  1. Jeennaa! miten tonne sivuu saa kuvan? :o tollee miten sulla on toi oma kuva tuolla ni anna ohjeet miten sen saa laitettuu sinne! :D oot tosi nätti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä gadgeteista vaan laittaa että kuva(: ja kiitos!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!