We are breathing, while you're sleeping, go!


Miksi jotkut ihmiset jaksavat olla niin helvetin lapsellisia? Ymmärtäsin vielä, jos sitä ikää ei olisi niin kovin paljon, mutta kun aikuiset? No mutta hypätään nyt kuitenkin positiivisempiin asioihin. Nyt on melkein eka viikko syysloman jälkeen pulkassa, mutta ei ihan kuitenkaan. Tähän viikkon ei ole hirveästi mitään mahtunut, mutta tiistaina Aino tuli yöksi ja jutskailtiin kaikenlaista. Eilen menin itse Jonelle yöksi, ja pelailtiin sitten NHL:llää ja Burnoutia. Oon nyt jotenkin taas koukuttunut pelaamaan, mutta en koskaan yksin jaksa mitään peliä aloittaa. Tänään mulla oli hissan koe ja saatin se jo takaisinkin, viisplushan siitä tuli. Ei kyllä mikään hyvö numero, mutta kun en vaan oikeasti osaa mitään.

Ainiin, asiasta kukkaruukkuun. Mua ärsyttää kun en pääse Black Veil Bridesin keikalle enskuussa. Tai pääsisin ehkä, jos saisin jostain rahaa ja huudettua ne liput, koska keikka on loppuumyyty. Mutta äiti on vähän erimieltä asiasta. Oisin ihan hirveesti halunnu sinne, mutta tälläkertaa joudun jättämään väliin. Toivottavasti ne tulis ensvuonnakin Suomeen, niin pääsisin sitten kattomaan. Mä niin rakastan sitä bändiä ja oon nyt ihan sääd ku en pääse niitä ihanuuksia kattomaan ja kuuntelemaan.

Mutta eiköhän tää postaus nyt ollut tässä, heitelkäähän niitä kysymyksiä kysymyspostausta varten, moiksun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!