Iloinen lapsi

'

Yää toi on niin mahtava biisi♥ Mutta niin asiaan, sain vihdoinkin noi koodit taas toimimaan ja blogi näyttää taas ihan siedettävältä, kai? Huomenna alkaa syyslomakin ja oon niiiiiin loman tarpeessa! Huomenna pääsen pitämään taas hauskaa ja voisikos sitä paremmin lomaa aloittaa? No ei voi!

Meillä on ollut koulussa nyt muutamat kokeet ja kaikki ovat tainneet mennä aikalailla päin hirven vittua, koska en oo ymmärtäny käsitellyistä asioista hitustakaan. Äikän koe oli ainoa, joka meni mielestäni hyvin, mutta saa nyt nähdä. Kokeita on ollut nyt ihan tajuttomasti, ja en oo millään jaksanu lukea kaikkiin, mutta onneksi nyt helpottaa viikoksi. Muutenkin merkintöjä on sadellut taas vähän turhan tiuhaan tahtiin, vaikka kuinka olen yrittänyt skarpata ja olla aukomatta päätäni opettajille. Jotenkin se ei vaan onnistu, mutta yritän nyt ihan oikeasti pitää pienensuuren turpani ummessa.

Ja taas näin asiasta kukkaruukkuun, tulisipa jo lunta! Mä tykkään talvesta ihan hirmuisesti, vaikka silloin onkin ihan jäääääätävän kylmä, eikä ulkona tarkene vaikka vuoraisi itsensä miljoonilla takilla. Mutta talvella on kauniin näköistä, ja pääsee laskettelemaan. Oonkin taas melkein koko vuoden oottanut, että pääsisi taas lautailemaan. Se on vaan jotain niin parasta♥

Mä oon nyt jotenkin pursutettu täyteen iloista energiaa, vaikka päivällä olin vielä tosi ärsyyntyny ja kiukkusin kaikille. En tiiä mikä mulla oli, joku vaan ärsytti. Mutta nyt illasta oon ollut tosi ilonen ja energinen, liekö huomisella loman alkamisella jotain osuutta asiaan?

Mutta mä poistun nyt iltapalalle ja nukkumaan, näkyillään taas joku päivä! Heidoo♥


6 kommenttia:

  1. mitä sulla olis tarkotus tehdä peruskoulun jälkeen, lukio vai amis? mikä ala jos amis?
    meinasin vaan, kun ite olin tosi paska peruskoulus ja ei kiinnostanu vittuakaan opiskella ja vittuilin kaikille minkä kerkesin :DDDDD nyt kun ammattikoulua oon käyny jo pari vuotta, nii käytöstä on täytynyt pakolla muuttaa vähän parempaan suuntaan... tajusin sen ettei yksinkertasesti pärjää, jos vaan vittuilee ja vihaa jokaist opettajaa!
    en sano tätä mitenkään saarnana, vaan ajattelin että ymmärrät sitten vanhempana kuinka tyhmää se merkintöjen saaminen on. Nimimerkillä todellakin kokemusta on! :DDD mut tsemppii sulle sinne kouluu, kyllä sä kestät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amiksee mä meen ja en kyllä vielä oo yhtään varma mihin alalle. Ja mua kyllä kiinnostais opiskella, muttakun suurinosa noista opettajista käyttäytyy mua kohtaa hirveen epäreilusti ja vittumaisesti niin tottakai mullakin menee hermo. Oon yrittäny hirveesti tsemppaa siinä että vaikka mulla menis hermo ni yritän pitää turpani kiinni :D mut se vaan kuuluu niin paljon mun luonteeseen että jos mulle on ilkee/huutaa ni saa kyllä samalla mitalla takasin :D ja tiiän itekkin että se turhanpäivänen pään aukominen on typerää mutta jotenkin se aina vaan lipsahtaa

      Poista
  2. Se on kyllää totta että Hartolan koulun opettajista tosi moni on epäreilu :( mut se on kuitenki tosi hyvä juttu että sä yrität tsemppaa koulussa, se auttaa jo paljon eteenpäin :) ite en jaksanu juuri tsemppaa koulussa ja päättötodistuksen keskiarvokin oli siinä 6,4 paikkeilla, mutta amiksen ekalla sitä silti istutaan :)

    Kaikki menee hyvin jos vaan jaksaa uskoa itseensä, ottaa itseään niskasta kii ja lukee kokeisiin ja tekee läksyt vaikkei niin huvittaisikaan. Tee parhaasi, uskon että pystyt vaikka mihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän(: oon nyt ottanu itteäni niskasta kiinni ton kokeisii lukemisen kanssa, mut läksyt ei oikee silti innosta

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!