Shoppailua

Kävin tänään Lahdessa ostoksilla ja tein ostoksista esittelyvideon, koska en jaksanut alkaa niitä kuvaamaan. Mulle ei nyt mitään ihmeellistä kuulu, jonka takia blogikin on ollut jonkin verran hiljaiselolla. Kohta mulla on synttärit ja ensiviikonloppuna markkinat! Syyskuussa tapahtuu paljon, ja silloin tänne blogin puolellekkin tulee paaaljon enemmän juttua. Nyt mulla ei vaan ole ollut oikein mitään viisasta mistä kirjoittaa, eikä kuviakaan oikeastaan ole, joten turhaa sitä postausta vääntämään.



Parempaa kuvaa kengistä



Ps. Oon iha älysöpö :D

7 kommenttia:

  1. Oot ihana ku selität jotai ja sit äääw ;D joomoi :3 mut vähä kivoi vaatteit :o mäki haluuun shoppaa C: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos(: mäki oisin halunnu ostaa paljon kaikkee enemmä, mut noihiki meni jo kaheksakymppii yliki ;o ja koska haluun myös markkinarahaa! No meen sitte markkinoitte jälkee shoppailee uuestaa :D

      Poista
  2. Ihana video ja kivoja ostoksia! :-)

    VastaaPoista
  3. lool mun vanha paita(; ja vähänkö sä pistit rahaa menemää!:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä :D mut kelaa et ostin vaa kengät ja kolme paitaa ;o niihi meni joku kaheksakymppii

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!