Serkkuilemassa

Tää postaus tulee vähän jälkijunassa, mutta olin siis torstaina käymässä mun serkuilla. Eipä me hirveästi mitään tehty, enkä ollut siellä kuin jonkun neljä tuntia.


Mun serkuilla on siis lehmiä, lampaita, kanoja, kissoja ja koiria. Niistä ottelin jonkin verran kuvia, ja sitten vain pelailtiin Mariota wiillä. Sisällä en kuitenkaan kovin kauan viihtynyt, ja menin Konstan kanssa ajelemaan mopolla. Olin mä aika hyvä, koska oon viimeks ajanu vaihteellisella mopolla ikuisuus sitten.


Käytiin sitten myös heittämässä kiesia korvella, mutta Konsta ajoi koska piti mennä yleistä tietä pitkin eikä sen takia antanut mun ajaa. Ajoin myös Konstan itse tekemällä pyörällä, ja sillä oli vaikeeta ajaa, koska tanko oli ihan vammanen.


Lähdettiin sitten vielä geokätköilemään, ja löydettiinkin kaikki kolme piiloa mitä etsittiin. Kun tultiin takaisin, olin ihan hiestä märkä, koska oli aika lämmin, ja mulla oli pitkät housut. Rämmittiin siellä metsikössä ja suolla, juostiin ylämäkiä ja kiivettiin loiva kallio ylös. Kyllä siinä pakostikkin tulee aika kuuma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!