Liikaa sadepäiviä

Koulu alkoi maanantaina, ja siitä lähtien on vain satanut joka päivä. Huomaa että syksy tulee, ja tänäkin aamuna oli vain kymmenen astetta lämmintä. Kävin tänään ottelemassa tuolla sateessa vähän kuvia, kun iski yhtäkkiä kuvausfiilis.


Mulla ei oikeastaan ole mitään kerrottavaa, koulu on alkanut ihan hyvin ja oon ainaki yrittänyt olla ihan kiltisti ja mielestäni siinä tähän asti ainakin onnistunut. Kesäloma meni ihan ylinopeesti, mutta ainakin mulla on kivaa. En oikeastaan juurikaan ehtinyt rentoutua ja olin koko ajan menossa. Melkein viimeiseen kolmeen viikkoon en ollut ollenkaan kotona, koska oli kaikkea menoa.


Jee vajaa kuukaus ni on markkinat! Jospa sitä vaikka lähtis vaihteeks bilettämään. Siinä samalla jos juhlis vaikka vähän synttäreitä ja tällästä. Tulipas outo postaus taas vaihteeksi, mutta ei se haittaa.


Hirrmusen tylsä ilta ollu tänään, hirveesti tekis mieli vaan liikkua ja tehä kaikkea. Jotain haastettakin ois kiva tehä, tai erikoispostauksia.. Olisiko kellään mitään ideoita? Jos pienikin idea niin laittakaahan kommentia tulemaan. Kiitos näkemiin :)

4 kommenttia:

  1. Mä laitoin sulle haasteen sillo vähä aikaa sitte, ainii ku se oli sellai "heppahaaste"....

    Mut toi on totta, et sadepäivii on todellakin liiikaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on muitakin haasteita tekemättä niin laitan ne samaan (:

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!