Rakas

Multa pyydettiin postausta musta ja Jonesta, joten sellaisen päätin nyt sitten toteuttaa. Tämä on jo toinen postaus tänä iltana, mutta nyt kun on fiilistä kirjoitella niin kirjoitellaan sitten!


Tutustuin Joneen joskus joulukuussa, ja käytiin kaveriporukassa aina kylillä, ja pikkuhiljaa tutustuttiin paremmin. Monet mun kaverit sano mulle et mä sopisin Jonen kanssa ihan tosi hyvin yhtee, ja niihän siinä sitte kävi, vaikka aluksi väitin kovasti vastaan. Aluksi meillä oli jotain pientä säätöä, mutta alettiin sitten 11.01 seurustella. Jonesta kehittyi todella lyhyessä ajassa mulle todella rakas ja tärkee, enkä pystyis enää kuvittelemaan, mitä tekisin ilman sitä. On meillä ollut myös muutamia pikkuriitoja, jotka kuitenkin on sovittu nopeasti. Jone kulkee mukanani tallillakin aika useasti, ja tulee hyvin toimeen vuokraponini kanssa, ja ihastui tallilla yhteen shetlanninponi tammaan, jonka kanssa se aina halii kun käydään Pilliponia hakemassa.


Jone on ihana sekopää, ja meillä ei yleensä käy aika kovin pitkäksi. Vietetään todella paljon aikaa yhdessä, ja viikko ilman Jonea on melkein helvettiä. Jone tulee hyvin toimeen mun perheenjäsenten kanssa, varsinkin mun isäpuolen :D Ja taas hypätäkseni aiheesta toiseen, meillä tulee tämän viikon perjantain 3 kuukautta, jos sen laskee mun tyylillä. Mennään viikonlopuksi ehkä Jyväskylään, vaikka vasta tultiin Vaasasta. Tätä ihmistä mä todellakin rakastan <3

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!