We're going nowhere


En oo ikuisuuteen tehny mitään kuulumispostausta, mutta ei mulle mitään ihmeellistä kuulukkaan. En muista mitä oon teille kertonut ja mitä en, mutta luultavasti jokainen tietää missä olin viikonloppuna? Siitä lukee toisessa blogissani, eli jos kiinnostaa niin lukemaan vain! Oon ollut tosi laiska kuvaamisen suhteen, eikä mulla oikeastaan ole muita uusia kuvia kuin nämä, jotka on otettu Roosan synttäreiltä silloin joskus. Viikonlopulta toki on paljon kuvia, mutta en laita niitä tänne. Huomenna on ystävänpäviä ja taidan olla oman kultani kanssa koko viikonlopun. Tällä viikolla ei ole tapahtunut mitään kummia, eikä kyllä viime viikollakaan, joten ei ole oikeastaan mitään mistä kertoa. Voisin tässä jokupäivä kuvailla mydayn, ehkä jo viikonloppuna jos muistan. Mutta nyt moiksuu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!