Uusia ihanuuksia!

En ole näköjään taas vähään aikaan postaillut, mutta mitäpä sitä kirjoittelemaan jos ei mitään asiaa ole. Ei mulla tosin ole mitään kuviakaan ollut, kun olen ollut niin laiska kulkemaan kamera kourassa. Nyt kun lumetkin suli, niin vielä vähemmän kiinnostaa kuvailla.

Nyt kuitenkin tulin esittelemään teille EMP:ltä 'yhteistyönä' saamani tuotteet. Nyt joku varmaan ihmettelee, miksi tuo sana yhteistyö on lainausmerkeissä, niin yhteistyö oli vain tämmöinen 'kertakäyttöinen', eli tämä ei jatku yhtään pitempään kuin tämän kerran vain. 

Jouduin todella pitkään selailemaan sivuja miettiessäni mitä niistö ihanuuksista haluaisin itselleni kotiuttaa ja pitkän harkinnan jälkeen päädyin tämännäköisiin tuotteisiin.


Tää lompakko tuli todellakin tarpeeseen, koska mä oon ollut nyt jo vähän aikaa ilman minkäänlaista lompakkoa, koska tota mun pussukkaa ei voi lompakoksi laskea ja sekin alkaa olla jo aika kuollut. Tää oli niin rakkautta ensisilmäyksellä ja toi on tosi sulonenkin. Lompakko ei ole kovin iso sisäpuolelta, mutta mulle se sopii täydellisesti, koska mulle ei oo ikinä paljoa rahaa.


Ihan ensimmäisenä varmana päätöksenä oli tuo paita, koska Asking Alexandria kuuluu mun TOP3 lempibändeihin ja halusin välttämättä niitten paidan. Tykkään muutenkin ihan älyttömästi bändipaidoista, tosin mulla ei niitä ole kuin vasta kolme. Toi on ihan täydellinen ja ihan sopivan kokonen, vaikka aluksi vähän epäilin, että saattaa olla iso koska tuo on miesten S. 

Nuo legginssit on musta ylisöpöt ja ne on kai jotku avaruusteemaset, koska musta nuo ainakin näyttää planeetoilta ja tähdiltä. Noi on kooltaan S-M ja oli mulle ainakin ihan hyvät ja menee kyllä varmasti muakin paljon isompijalkaiselle, koska nuo venyy ihan tajuttomasti. Materiaalilta noi oli hauskan tuntuset, en osaa oikeen selittää mitä se oli, mutta semmosta vähän liukasta ja pehmeää. Eipähän ainakaan pitäisi kaikki koiran- ja kissankarvat tarttua.

Ja psst.. Nyt kaikki kipinkapin osallistumaan EMP:n 100€ lahjakorttiarvontaan pelaamalla rock-aiheista tietovisaa täällä! EMP:llä on melkein kokoajan jotain kisoja käynnissä ja niistä voi käydä kurkkimassa lisää täältä, jos kiinnostaa.

Mä ainakin oon tosi tyytyväinen noihin mun tilaamiin tuotteisiin ja tykkään muutenkin ton tyyppisistä vaatteista, mitä EMP myy. Ja ainiin, nuo kuvat on vähän mitä on, koska kun yhdistät äidin, joka ei ole varmaan ikinä kuvannut järkkärillä ja todella huonon valon, ei kuvista voi kovin laadukkaita tulla. Toivottavasti silmänne ei kuitenkaan kuollut, yritin niitä jonkinverran muokkailla.

Ja mä en todellakaan tiedä miksi tää teksti meni tämmöseksi, mutta bloggerilla näköjään taas jotain omia ongelmiaan, hetki meni taas tämän kanssa tapellessa :c

Onko täällä muita, jotka tykkää EMP:n vaatteista? Mitä mieltä olette itse olleet niistä?

postaus toteutettu yhteistyössä EMP:n kanssa

4 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!