Mitä mä sanoin

Ihan näin alkuun, jos teitä ei kiinnosta Black Veil Bridesin hehkutus, niin voitte suosiolla jättää tämän postauksen lukematta.

Mä en taida osata enään kirjottaa, koska oon niin tajuttoman innoissani. Tänää koulussa vikan tunnin viimenen kymmenen minuuttia meni mulla kyllä niin ohi, että huhhuh. Mä sain viestin mun kaverilta, jonka kanssa tätä asiaa hoidettiin, että mä pääsen sinne Black Veil Bridesin keikalle. Mun suu loksahti auki ja penkki melkein kaatus kun mä pomppasin siitä niin vauhdilla ja hypin tyyliin tasajalkaa lattialla. Tuntuu jotenkin uskomattomalta, ehkä uskon sitten viimestään kun seison siellä ihmispaljoudessa Black Veil Bridesin poikien edessä! Ihan hullun siistiä.

Sain äitiltä ensin monta kieltävää vastausta, mutta kun jankkasin ja jankkasin ja tein pari muuta juttua, sain sittenkin luvan. Meinasin jo luovuttaa, mutta sitten vain iski sellainen fiilis, että mähän meen sinne ja siitä se sitten lähti. Mulla on nyt lippu sinne keikalle ja lähden sinne mun kaverin kanssa. Oon ite säästäny rahaakin siihen ja nyt mä pääsen sinne. Oon vaan niin ilonen ja onnellinen! Siihen on enään kaksi viikkoa, mutta nyt se tuntuu tosi kaukaiselta ajalta. Toivottavasti nämä kaksi viikkoa menee nopeasti.

Jooh, ehkäpä nyt lopetan tän hehkutuksen, kohta ette kukaan enään kestä mua :D

8 kommenttia:

  1. Mä ooon iha sika ilone sun puolesta :) ! jejee kiva ku pääset sinne C: itteä harmittaa, ku en sillo taistellu itteeni bieberin keikalle, vaikka mul oli puolvuotta aikaa.. :d mut noh.. jälkiviisaus (Y) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon oikeesti niin ilonen! Mut hei, et luovu unelmistas (: Kyl sä sen pääset vielä joskus näkemää, kuhan yrität vaan tarpeeks!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!