Tällästä kaikkee

Poimin tällaisen toisesta blogista. Jos joku haluaa myös tehdä, niin saa kopsata! :)


KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:

01 Tahallaan ärsyttämistä
02 Piilovittuilua
03 Odottamista :D
04 Epätietoisuutta
05 Epäkohteliaita ihmisiä
06 Välinpitämättömyyttä
07 Asioihini puuttumista
08 Ennakkoluuloja
09 Typeriä ihmisiä, jotka luulevat itsestään liikoja
10 Ihmisiä, jotka tahallaan aiheuttavat toisille harmia

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:

01 Puheliaisuus. Puhun todella paljon ja nopeasti. Tykkään kertoa asioita, ja usein kaverini muistuttavatkin, että olen kertonut saman asian jo ainakin kolme kertaa :)
02 Itsepäisyys. Jos olen päättänyt tehdä jotain, niin mikään ei pysty kääntämään päätäni.
03 Iloisuus. Nauran helposti kaikelle ja kaikille, myös itselleni. Olen melkein aina iloinen.
04 Tunteellisuus. Näytän tunteeni kaikille todella vahvasti ja minusta näkee kilometrien päähän, jos olen vaikka ärsyyntynyt, ja silloin kannattaa pysyä kaukana.
05 Hassuttelu. Minulla on aina hauskaa, ja keksin hassuja juttuja, joille sitten nauran kavereideni kanssa jopa monta kuukautta.
06 Asioiden selvittäminen. Jos minua vaivaa jokin asia, selvitän sen hetimiten, sillä inhoan sitä, jos mietin yhtä asiaa koko ajan tietämättä, mitä pitäisi tehdä. Yleensä selvitän myös kavereideni ongelmat, sillä minua ärsyttää, jos kavereillani ei ole asiat selvät.
07 Outous. Minulle kerrotaan melkeinpä päivittäin siitä, kuinka outo olen. Luultavasti ihan syystä.
08 Äänekkyys. Liittyy suurinosin puheliaisuuteeni. Kaveriporukassa minä olen yleensä se, joka on koko ajan äänessä, ja jos pitää kysyä jotain, minä käyn yleensä kysymässä.
09 Yllytyshulluus. Minut on helppo yllyttää melkein mihin vain, tyylin; "Ai en uskalla kokeilla? "




 KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:

01 Huumorintaju
02 Riehakkuus
03 Vaatimattomuus
04 Positiivisuus
05 Keskustelutaito
06 Sporttisuus
07 Herttaisuus
08 Erikoisuus

SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:

01 Että läheiset ihmiset pysyisivät terveinä ja hyvässä kunnossa, ja ettei Olviponille tai Cherille tapahdu mitään pahaa.
02 Haluaisin omakotitalon, missä olisi iso piha, ja oman hepan pihaan :)
03 Toivoisin, ettei elämä tästä muuttuisi hirveästi.
04 Toivon, että voisin saada entiset kissani takaisin, ne ovat minulle vieläkin hurjan tärkeitä.
05 Uusi puhelin olisi ihan kiva, tuo nykyinen kun alkaa kohta vedellä viimeisiään, näyttö ei toimi kunnolla, ja sammuilee itsekseen. 
06 Haluaisin, että välit kavereihini pysyisivät aina yhtä hyvinä.
07 Pikkuisen enemmän rahaa olisi tosi kiva juttu.



KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:

01 Mietin mihin heräsin, mikä päivä tänään on, mitä tänään tapahtuu, ja katson kelloa.
02 Venyttelen, nousen ylös ja puen vaatteet.
03 Menen keittiöön syömään aamupalan.
04 Menen vessaa, pesen naamani ja hampaani.
05 Jos pitää lähteä jonnekkin, kuten kouluun, niin laitan nopeasti hiukseni ja meikkaan.
06 Menen ulos ovesta.


VIISI TAVARAA, JOTKA OVAT SINULLE TÄRKEIMPIÄ:

01 Puhelin
02 Tietokone
03 Avaimet
04 Hiusharja
05 Kamera

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:

01 Hevoset
02 Puhelin
03 Ystävät ja muut ihmiset
04 Blogi



KOLME ASIAA, JOITA ET OLE KOSKAAN TEHNYT:

01 En ole koskaan käynyt missään muussa vieraassa maassa kuin Virossa.
02 En ole koskaan nähnyt Titanic-elokuvaa.
03 En ole koskaan hevosen selästä pudotessani satuttanut itseäni pahasti.
 
KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:

01 Olviponin menettämistä
02 Että itselleni, läheisilleni tai ystäville sattuu jotain.


 
YKSI TUNNUSTUS:

Tykkään keksiä kavereilleni ja ihan tuntemattomillekkin ihmiselle outoja lempinimiä :) Paras kaverini on Majava, ja toinen on Silakka, tosin se ei ole minun keksimä. Yhdellä vanhalla mummelilla on kesämökki meidän naapurissa, ja mummeli valittaa aina kaikesta, eikä sillä muutenkaan taida olla kaikki ihan kunnossa. Hän on nimeltään Parsakaali. Kaverini naapurissa asuu joku outo mummo, mitä sanomme Noidaksi. Niin, ja melkein unohtui, itse olen Kenguru ja Poro :) Muillakin ihmisillä on kaikenlaisia lempinimiä, mutta en nyt tässä ala niitä luettelemaan.

 

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!