OHI ON!


Nyt on vihdoinkin yhdeksän vuoden jälkeen peruskoulu lusittu ja kesän jälkeen aika suunnata kohti uusia haasteita. Fiilikset on mitä parhaimmat, vaikka kyllä mulla tulee ikävä joitan ihmisiä tuosta paskakoulusta. Mä oon niin helvetin onnellinen, ettei mun tarvi enään ikinä katella tuon koulun opettajien naamoja tai kuunnella niiden rasittavia ääniä. Mä oon nyt niin lomalla ja aivan helvetin onnellinen. 

Eiliset päättärit menivätkin sitten sillä perinteisellä kaavalla, tosin meitä oli hirveen vähän juhlimassa. No, kivaa taisi ainakin olla vaikka muistikuvat hieman hatarat ovatkin. Mutta anyway mä olin ansainnu ton eilisen illan. Ei oo pitkään aikaan ollu noin kivaa ja rentoa fiilistä. Kaikki oli kavereita eilen. Yksinkertaisesti, eilinen oli mahtava päivä ja kiitokset siitä kuuluu kaikille juhlijoille!

Ainiin, ehkä mun nyt pitää kertoa vielä mun keskiarvo, joka nyt koulun päättäessäni oli 6,8 eli nostin mun keskiarvoa ysin joulusta 0,4 ja oon itseasiassa aika ylpee itsestäni.

2 kommenttia:

  1. Onnea valmistumisesta, itse päätin peruskoulun 2 vuotta sitten mutta silti tuntuu että siitä olisi vasta alle vuosi :D
    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!