~ arms wide open, i stand alone ~


Yöllä on kiva istua äänivallin päällä ja tsiigailla tähtiä. Siellä saa olla rauhassa, tai no miten sen nyt ottaa, kun autoja menee kokoajan ohi. Eipähän ainakaan tule muita ihmisiä vastaan, kun tuolla tsillailee. Välillä on vaan niin kiva mennä yksinään istuskelemaan johonkin ja kelailla rauhassa kaikennäköstä. Mulle varsinkin on tärkeetä päästä välillä hengähtämään yksinään johonkin, missä ei muita ole lähettyvillä.

Jotenkin mä oon nyt aivan helvetin onnellinen, vaikka viimeaikoina onkin tapahtunut kaikkea paskaa. Nyt on vaan niin paljon ihania ihmisiä ympärillä, peruskoulu parin viikon jälkeen takana ja kesäloma ja uudet tuulet edessä. Toisaalta tuntuu niin haikealta, kun on tottunut olemaan täällä pikkukylässä ja sitten pitääkin lähteä jonnekkin muualle. Mä oon niin pitkään oottanut, että pääsen pois täältä, mutta toisaalta on niin surullista jättää kaikki tuttu ja turvallinen taakseen.

Ehkä mä kuitenkin selviän hengissä näistä muutoksista ja kesän aikana tulee varmaan vielä monia uusia näkökulmia tähänkin asiaan. Nyt mä kuitenkin lähden takaisin katsomaan peliä, hyvät yöt♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!