Midnight Ski Party

Eilen oli siis Purnun joka vuotinen tapahtuma, Midnigt Ski Party, jolloin paikka on auki yöllä kahteentoista saakka. Menin itse sinne joskus kolmen aikaan päivällä, ja samantien mäkeen. En päässyt kovin paljon hyppimään, koska kaikkia boxeja oli suurennettu kisaa varten, ja niissä oli paljon enemmä heittoa niin en uskaltanut hypätä niistä kuin pari kertaa. Pienempiä hyppyreitä sen sijaan kulutin ahkerasti, ja joka hypystä pystyyn! Oon ylpee itestäni, yleensä nimittäin bannutan aika nätisti kun tuun alas. Muutaman kerran raahasin myös kameran mukaan rinteeseen, mutta suurimmasta osasta kuvia tuli aika huonolaatuisia.


Laskemassa oltiin siis melkein kymmenen tuntia, ja aika meni taas todella nopeasti. Illalla joskus puoli yhdentoista aikaan mentiin laskemaan pulkkamäkeä, ja silloin tuli naurettua todella paljon, kun pulkka vei vähän hankeen. Pudottiin monta kertaa semmosesta jyrkästä kohasta alas puuterilumeen. Metässäkin käytiin pari kertaa laskemassa, ja pimeällä laskin kerran kuusen läpi, ja poskeen tuli pieni naarmu. Jossain vaiheessa iltaa mulle ja Mikolle iski joku ihme kiusaamisfiilis, ja vietiin kokoajan Iiron ja Ainon sukset. Kerran laskin Iiron suksen kanssa alas saakka, ja Iiro sai kävellä melkein koko rinteen alas. Hohhoh, olimpas ilkee :D


Ilta tuli tosiaan vietettyä mukavissa merkeissä parhaassa seurassa. Oon muuten vähän miettiny, että mun kaveriporukka on muuttunu ihan hirveesti. Melkein kaikki mun kaverit on mua vanhmepia, mutta tullaan todella hyvin toimeen. Tuun helpommin juttuun mua vanhempien kanssa, kuin nuorempien. Ja oon taas saanut paljon lisää kavereita, sitten joulukuun. Joulunahan kirjoitin sen Mietteitä ystävyydestä postauksen, ja silloin sanoin, ettei mulla ole kuin muutama hyvä ystävä ja kaverieta ei lähes ollenkaan. Mutta nyt mulla on paljon lisää kavereita ja se on hyvä juttu :)


Ja tähän loppuun pieni videokooste Purnusta :) kertokaa mielipiteenne, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!