Eläimistö + Insa :)

Jaah, tässä nyt aattelin pienen kuvapostauksen tehä, kertonee mun eläimistä :)

Mulla on siis saksanpaimenkoira Cheri-Charlotta, tutummin pelkkä Cheri tai Tirppa. Tosi energinen ja touhukas koira, tykkää uusista ihmisistä, ja on heti ensimmäisenä tutustumassa ja nuolemassa naamaa, eli todella ihmisystävällinen ja kiltti koira siis kyseessä. Tirppa on syntyny 13.12.2008, eli nyt kolmevuotias. Nimestä jo voi päätellä, ettö kyseessä on narttu koira :)

Ja sitte mulla on vuokralla shettistamma Olvi, hippoksesta löytyy nimellä Anlin Olivia. Syntyny 29.05.2003 jaja luonteeltaan tosi pippurinen ja vaikee ratsastettava, jos sillä on huono päivä. Joskus, huom. JOSKUS, osaa mennä nätisti ja sillon sitä on helppo ratsastaa. Yleensä en sieltä putoo, mut viime lauantaina (12.05), onnistuin putoomaa kuus kertaa, sielä ei yksinkertasesti voinu pysyä :D Muuten tosi kiltti ja ihana <3



Ja totaatotaa, kohta lähen tallille töihin, joten kirjottelen varmaan vasta illalla tai huomenna. Laitan tähän loppuu vielä muutaman jutun Insasta <3

Eli siis Insa, rakas ystäväni on mulle toooosi tärkee, jaja luonteeltaan aika seko ja sellai, mut ihana :D Insan kanssa ei voi olla muuta ku hauskaa, joten monesti on meinannu kuolla nauru, vaaa Insan takia :D






Tässä nyt muutama kuva Insasta ja mun eläimistä <3 Jaja, lisäilen tänne sitte lisää kuvia ja videoita sitte ku jaksan/pystyn :D Mutta, nyt sanon etää moimoi :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!