Tallipostaaus ::)

Hihiiii! Tänää oltii Insan kanssaa maastossa ja hypättii sit vähä esteitä kentällä C: Jaja, kuten lupasin, tästä tulee tallipostaus, joten laitan tähän paaaljon kuvia :) Mutjuuh, Olvi hyppäs aika hyvin, jaja sitte hyppäsin myös Pentillä, ja ihastuin siihen :) Sitte tultii viel kentälle pelkillä riimuilla ja naruilla ilman satulaa ja oli kivaa ;) Halasin Olvia sieltä selästä, ni se laitto sitte päänsä alas, ja liu'uin sielt tyylikkäästi alas ja jäin siihe maahan nauramaa :) Sitte säädettii Insan kans koko päivä jotai iha randomii, ja pestii Pentin varusteet. Mun ratsastusakengät hiers mun varpaat auki, ni sitte koikkelehin tallilla yhellä kengällä tai ilman kenkiä ja kaikki vaa nauro mulle xD Sitteeh Salli tuli tallillee, jaja tehtii kentälle muutama este, ja juostii kolmestaa kenttää ympäri ja hypittii niit esteitä :) Joo älkää kysykö :) Ollaa aika vajakkeij ;) Jaja joo, Salli jahtas Insaa juoksutus piiskan kanssa ja mä nauroin maha kippurassa siel jossai :) Öääh, sitte ku Insa lähti, ni me lähettii maastoo ja mul oli Mimmi poni :) Laitan tähän nyt ne miljoonat randomit kuvat :) Älkää välittäkö mun ilmeistä tai mistää ;)


 Istun melkee takakaarella xd


Jotai ihme sätöö xd


Pentti on niiiiin ihana esteheppanen <3


Valo mä pulen tai tiit heitän tua tienellä!


Toimiihan se <3

Säättööööö!
  
Olviponilakkaani<3


Jotai random touhuu jälleen,, olin vissii tanssimas tai jtn xd
  
Penttinennn <3


Insan sanoin, mitäs me täysjärkiset? xd

Woou! Tässä on Peppi Pitkätossula hopsula heisula hopsansaa..
  
Toimii toimii,, ei toimi


Vammmaaan :)


Oha nää kivet aika kivoja :)


Insa ja Insan Pentti hyppäää :)

Armaani karvaperse.. <3

Ja banzaaai! Mun ilmeestä ei sanota mitää, okei? xd
  
Insa ja Pentti hyppää <3

  
Öö tota..?

  
Pusipusi halihali pojat tykkää naminami <3


Aww, Pentti on hieno <3
  
Ja peräänannossa :)


Ööh, nyt meni jotain vikaa :)

  
Onse hienooo :)


Insa putsaa karsinaa! Huomatkaa ilme :)

Insa lakkaani on kaunis <3

 Ööh, repesinkö ees?

Jaja totanoin, laitan varmaa lisää kuvii viel tänää, mut nytte tässä oli tää tallipostaus jaja toivottavasti tykkäsitte :) Se on moimoi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!