Don't let me drown









Ei oo taas kiinnostanu kirjotella mitään, eikä mulla oikeestaan ole edes kuvia. Tähänkin lätkin vain jotain puhelinkuvia, kun sain ne vihdoin kaikki siirrettyä koneelle, koska mun rakas iphone sanoi haistavittu ja lopetti toimimisen. Nyt mulla tosiaan on käytössä tuo vanha lumia, joka on aivan täyttä syöpää.

Mulle ei oikeestaan kuulu mitään. Koulu menee tarpeeksi hyvin, neljän päivät hajottaa ja hallissa on liikaa rengashommia. Teoria on tylsää ja tunneilla alkaa aina väsyttää. Asuntola vituttaa ja tulee oikeastaan vaan nukuttua tai oltua muualla. Sentään mulla on täällä pojat ja Julia. Ehkä mä selviin täällä vielä hetken hengissä.

Viikonlopuksi on aina kiva mennä kotihuudeille moiksimaan kamuja. Kotona on kiva olla, kun ei tarvi ite tehä ruokaa, pestä pyykkiä tai tiskata. Hartola on oikeestaan ihan kiva. Nyt kun siellä ei joudu olla kokoajan. Vaikka kyllä mä silti Jämsästä oon oppinu tykkäämään enemmän ja suunnitelmissa olis tänne kokonaan muuttaakkin. Jämsässä on kivoja ihmisiä ja asuntolaltakin oon saanut paljon kavereita, joista tuli lyhyessä ajassa helvetin tärkeitä. Ja niin, täällä on yksi elämäni tärkein ihminen.

Palaillaan taas joskus, pus♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!