Mulla on ikävä talvea


Mä niin odotan sitä päivää, kun aamulla maassa on pysyvä lumi. Mulla on oikeasti hirveä ikävä kunnon talvea ja pakkasia. Okei, ei ehkä niitä pakkasia niin paljon, mutta talvea kuitenkin. Mulla on ikävä puhdasta hankea ja höyryävää hengitystä pakkasessa. Mulla on ikävä Purnun rinteitä ja tykkilumesta notkuvia puita. Mulla on ikävä jääratoja ja liukkaita teitä. Mulla on ikävä kauniita valkeita maisemia ja kylmiä pakkasaamuja kahvikupin kera. Mä oon vaan niin talvenlapsi.

No kuitenkin asiasta moottorisahaan, nyt alkaa taas postauksia tulemaan suht normaaliin tahtiin, kun olen saanut taas inspiraationi kaivettua tuolta jostain mielenperukoilta takaisin tähän päivään. Huomasin tuossa juuri vanhoja postauksia selaillessa, kuinka epäaktiivinen bloggaaja oon ollut koko tän vuoden.. hupsista! Jokatapauksessa, mulla on tässä nyt suunnitteilla vähän erikoisempia postauksia taas pitkästä aikaa, joten eiköhän näkyillä myös niiden merkeissä, hyvää yötä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!