Blogin tulevaisuudesta..?


Oon jo hetken miettiny, että mitä mä teen tän blogin kanssa. En siis missään nimessä ole lopettamassa, mutta mulla ei oikein oo enään ideoita, mistä kirjoittelisin tänne. Vlogaaminen on hypännyt niin etusijalle, että blogiakin käytän enimmäkseen vain videoiden jakoa varten, ja kirjoittelen tänne aina silloin kun jotain asiaa sattuu olemaan tai muutaman kuvan haluan jakaa. Ei tää bloggaaminen oo enään niin sellasta itteni toteuttamista, koska löysin siihen paremman keinon videoitten tekemisestä. Joten, nyt olisi teidän vuoro päättää näistä kolmesta vaihtoehdosta, mitä blogista tulette jatkossa lukemaan.

1.Heittelen tänne muutaman kerran viikossa kuvia ja muutamalla sanalla kuulumisia

2. Alan taas kunnolla panostaa tähän, mutta se edellyttää sitä, että te lukijatkin osallistutte jossain määrin, nimittäin tarjoamalla mulle kasapäin ideoita, mistä voisin kirjoittaa

3. tai viimeisenä, jatkan samaa linjaa jakaen tänne enimmäkseen videoita ja joskus muutamat kuulumiset ja kuvat, asiapostauksia tuskin enään tulee

Mä toivon nyt tosiaan, että viitsitte edes tämän verran sanoa mielipiteitänne, täällä kun on ollut kovin hiljaista. Moni kyllä lukee tai ainakin katsoo postaukset, mutta kommentteja tulee yleensä vain tutuilta. Mulla on kuitenkin 55 lukijaa ja juuri kukaan ei kommentoi, vähän aktiivisuutta hei !

Mutta nyt heittäkää omat mielipiteenne blogin jatkosta, katsotaan sitten mitä tapahtuu! Hyvää yötä♥

12 kommenttia:

  1. Mun mielestä sun kannattas ehkä kerran viikossa vaikka kirjottaa kuulumisia tänne ja mitä oot tehny kuvien kera ja postailla videoita :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kakkonen voi toteutua vaan jos saan paljon ideoita, ja niitä ei oikeestaan oo kuulunut..

      Poista
  3. meikkaa ittes ilman peiliä

    VastaaPoista
  4. Musta ois kiva jos jatkaisit edelleen ja vaikka ihan niin että postaat kun jotain postattavaa on :-) Mä ainakin oon tykänny lukea sun blogia! (:

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!