Seepra Riikinkukko Kolibri


Mä oon jo ihan lomafiiliksissä, eikä koulu jaksa kiinnostaa enään tippaakaan. Vielä olisi kaksi koetta, ja niiden jälkeen pyörähtää käyntiin viimeinen kouluviikko, wou. Aika on mennyt nopeasti, ja kohta on seiskaluokka käyty. Viime päivinä on tapahtunut hirveästi kaikenlaista, mutta en ole sitten jostain syystä jaksanut tulla postailemaan. Tässä nyt sekalainen kasa kuvia viimeviikolta. Tällä viikolla olin tallilla tetissä, mutta siitäkään tuskin kirjoittelen edes toiseen blogiin mitään. Eipä siitä ole hirveästi mitään kerrottavaa, koska ekana päivänä hajotin sormeni, ja seuraavana ranteeni. Eipä rikkinäisellää kädellä hirveästi mitään tehdä. Ää, mä en jaksa oottaa kesälomaa. Oon niin loman tarpeessa, niin koulusta kuin tästä koko heletin käpykylästäkin. Mutta nyt en ala siitä masentelemaan, ootte jo saaneet kestää mun pitkän valitusvirren Hartolasta, ja se saakoon riittää. Mutta joo, päässä alkaa taas lyömään vähän tyhjää, joten heippa taas ! Muistakaahan kuitenkin vastailla sivussa olevaan kyselyyn.

Nauttikaahan lämpöisistä päivistä ja mukavaa kesänodotusta kaikille <3

Ps. En tiiä yhtään mikä idea tuossa otsikossa taaskaan on :D

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!