Ohooooops..

En oo nyt taas postannu pitkää aikaa, johtuen siitä että on ollut paljon kaikkee jännää, ni en oo ehtiny.. Tässä nyt on ehtiny tapahtuu kaikenlaista, mutta en jaksa kaikkea ruveta tänne blogiin rustailemaan, enkä edes muista kaikkea. Niin, oon nyt siis Tessalla, eilen Tessa pyöräili kylälle, ja menin sitä sitte vastaa, pyörittii kylällä jonku aikaa, ja sitte illalla lähettiin polkemaan tänne, eräperseesee :D Joo, no kummiski mun koneesta hajos yöllä näyttö, mut mä en vaa vielä ymmärrä miten se on loogisesti mahdollista, koska mä vaan vähän koskin siihen näyttöön.. :D Kuitenkin, mulla on nyt sitte kone rikki, kirjottelen tänne sillon, ku saan joltai aina koneen lainaa. Mutta juu, päätettiin illalla. et valvotaan aamuun saakka, ja mehän valvottiin, käytiin joskus kaheksan aikaa aamulla nukkumaa, ja noustii ylös jo kymmeneltä. Yöllä meillä oli aika hauskaa, oltii koneella, siivottii, naurettii ja muuta kivaa, ainaki oli hauskaa. Mutta niin, tää nyt on vähän tälläi kämänen, ku ei mulla oo mitää kuviakaa, koska en oo omalla koneella, mis on mun KAIKKI kuvat.. Nii, eipä tässä nyt hirveesti mitään ole, joten heippodei, enspostaukseen!

Ps. Mulla on teille videopostaus suunnitteilla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, mutta muistakaahan kielenkäyttö ja asiallisuus!